ThuiszorgInHolland: Hoe wordt de kwaliteit van de geleverde huishoudelijke zorg gewaarborgd?
Het waarborgen van kwaliteit is een van de belangrijkste aspecten van de zorg bij ThuiszorgInHolland. Wij zetten ons in voor het leveren van hoogwaardige huishoudelijke ondersteuning aan onze cliënten, om hun leven zo eenvoudig mogelijk te maken. Maar hoe doen we dat eigenlijk?
Kwaliteit staat altijd voorop
ThuiszorgInHolland werkt met gekwalificeerde medewerkers die de hulpbehoevenden in hun eigen huis ondersteunen bij hun dagelijkse bezigheden. Zo dragen wij bij aan hun welzijn en levensgeluk. Kwaliteit is ons belangrijkste uitgangspunt en ons streven is dan ook om elk uur dat onze medewerkers bij een cliënt zijn, goed te benutten. We zijn dan ook trots op het feit dat veel van onze medewerkers het werken bij ThuiszorgInHolland zien als een dankbare taak. Het ondersteunen van cliënten in het huishouden draagt bij aan hun levensgeluk en dat van hun families.
Wijkgericht werken
Bij ThuiszorgInHolland werken we wijkgericht: we vinden het belangrijk dat cliënten geholpen worden door medewerkers die in hun eigen buurt wonen. Zo hoeven wij geen onnodige reistijd te maken en kunnen wij de tijd nuttig besteden door zo veel mogelijk cliënten te helpen. Daarbij vinden wij het belangrijk dat onze medewerkers voldoende tijd en aandacht kunnen besteden aan de cliënt. Dus werken wij met vaste uren en roosteren wij cliënten in op basis van beschikbaarheid van de medewerker.
Dienstverlening staat centraal
Voor ons is het belangrijk dat de cliënt zich gehoord en gezien voelt. Daarom werken wij met medewerkers die behalve voldoende kennis en ervaring ook beschikken over goede sociale vaardigheden. Wij scholen onze medewerkers regelmatig bij om op de hoogte te blijven van alle ontwikkelingen op ons vakgebied. Ook hebben wij een online platform, de TIH Academie, waar medewerkers hun kennis en kunde kunnen optimaliseren. Hierdoor kunnen zij cliënten nog beter van dienst zijn en dragen wij bij aan het waarborgen van de kwaliteit van de geleverde zorg bij ThuiszorgInHolland.
Medewerkersportaal
ThuiszorgInHolland heeft ook een eigen medewerkersportaal. Op dit portaal kunnen onze medewerkers onder andere het werkrooster inzien en stelt het hen in staat om hun werk zo efficiënt mogelijk te doen. Hierdoor voelen onze medewerkers zich gehoord, gezien en kunnen zij zelfstandig werken zonder dat ze afhankelijk zijn van anderen.
Een schoon en leefbaar huis
ThuiszorgInHolland biedt cliënten een aantal uren ondersteuning in de week om zich te helpen in het huishouden zodat zij in een schoon en leefbaar huis kunnen wonen. Dit is één van de taken waar onze medewerkers zich op richten. We werken met vaste cliënten waar je wekelijks of 2-wekelijks komt. Daarnaast is er altijd de mogelijkheid om extra uren te werken. Je geeft zelf aan welke vaste dagdelen je beschikbaar bent en aan de hand daarvan wordt het rooster gemaakt. Mocht je nog beschikbare uren over hebben naast jouw vaste cliënten dan kun je ingeroosterd worden ter vervanging van een (zieke) collega. Uiteraard kun je dit tijdig inzien in het werkrooster.
Flexibel parttime werk
Werken bij ThuiszorgInHolland betekent een flexibele parttime baan waarin je zelfstandig kunt werken op jouw beschikbare uren. Wij proberen zo goed mogelijk aan jouw beschikbaarheid tegemoet te komen. Je kunt je hier aanmelden als je geïnteresseerd bent in een baan bij ons.
Contactgegevens
Voor meer informatie over ThuiszorgInHolland kunt u terecht op onze website https://thuiszorginholland.nl/. U kunt onze contactgegevens vinden op de pagina https://thuiszorginholland.nl/contact of ons bereiken via telefoonnummer 088 – 99 11 300.
FAQ
Vraag 1. Wat is het doel van de werkzaamheden bij ThuiszorgInHolland?
Het doel van de werkzaamheden bij ThuiszorgInHolland is het realiseren van een schoon en leefbaar huis. Cliënten ontvangen een aantal uren in de week huishoudelijke ondersteuning.
Vraag 2. Welke werktijden zijn gangbaar bij ThuiszorgInHolland?
De ondersteuning wordt gewoonlijk verleend van maandag tot en met vrijdag tussen 07:30 en 17:00 en zaterdagochtend tussen 07:30 en 12:00.
Vraag 3. Wat gebeurt er als je nog extra beschikbare uren hebt naast jouw vaste cliënten bij ThuiszorgInHolland?
Als je nog beschikbare uren over hebt naast jouw vaste cliënten dan kunnen we jou inroosteren ter vervanging van een (zieke) collega. Uiteraard kun je dit tijdig inzien in het werkrooster.