Compliment of klacht?

Compliment of klacht?

ThuiszorgInHolland doet er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Dat lukt heel vaak, maar helaas niet altijd.
Heeft u een vraag, compliment of klacht voor ons? We horen het graag. Uw mening is belangrijk voor ons.
Vul het onderstaande formulier in en u ontvangt zo snel mogelijk een reactie.

Wij nemen graag contact met u op.

Zorgverlening niet naar wens?

Bent u niet tevreden over de zorgverlening? Bespreek het met uw hulp, of neem contact op met ons kantoor en vraag naar de zorgmanager. Voor de behandeling van klachten hebben wij een klachtenprocedure; u kunt daarvoor terecht bij onze klachtencoördinator.
Wij zijn ook aangesloten bij een externe klachtencommissie. Met een klacht over hulp bij de huishouding of begeleiding kunt u ook naar het WMO loket in uw gemeente.

Klachtenprocedure

De klachtenprocedure helpt ThuiszorgInHolland om samen met u, snel en direct tot een oplossing te komen.
Klachtenprocedure ThuiszorgInHolland