Flexibel werken als huishoudelijke hulp: hoe combineer je werk en privé?
Werken als huishoudelijke hulp is een dankbare taak. Bij ThuiszorgInHolland zijn ze blij met kanjers zoals jij! Samen met betrokken collega’s zorg je ervoor dat kwetsbare mensen zo lang mogelijk zelfstandig thuis kunnen blijven wonen. Met respect en vertrouwen als kernwaarden.
Wat houdt het werken als huishoudelijke hulp in?
Als huishoudelijke hulp richt je je op het ondersteunen van cliënten bij het huishouden. Het doel van de werkzaamheden is het realiseren van een schoon en leefbaar huis voor de cliënten. Je vindt het fijn om cliënten te ondersteunen, huishoudelijk werk gaat je goed af en je hebt oog en aandacht voor het welzijn en welbevinden van de cliënten. Sociale vaardigheden zijn van groot belang.
Flexibele werktijden
Bij ThuiszorgInHolland werk je flexibel. Je geeft zelf aan welke vaste dagdelen je beschikbaar bent. Aan de hand daarvan worden cliënten ingeroosterd. Naast vaste cliënten waar je wekelijks of 2-wekelijks komt, is er altijd de mogelijkheid om extra uren te werken. Je zult vanaf je woonadres direct naar de cliënten gaan en hebt een wijkgerichte werkaanpak.
Werken als huishoudelijke hulp bij ThuiszorgInHolland
Bij ThuiszorgInHolland werk je zelfstandig, volgens de afspraken met de cliënt en de richtlijnen die je vanuit ThuiszorgInHolland ontvangt. Onze zorgcoördinatoren en kantoormedewerkers helpen je bij vragen. Op je eigen medewerkersportaal kun je onder andere het werkrooster inzien, en via de TIH Academie kun je jouw kennis en kunde zelfstandig optimaliseren.
Hoe combineer je werk en privé?
Het werken als huishoudelijke hulp geeft je de vrijheid om zelf je werktijden te bepalen. Maar hoe combineer je werk en privé? Bij ThuiszorgInHolland wordt geprobeerd om zo goed mogelijk aan jouw beschikbaarheid tegemoet te komen. Mocht je nog beschikbare uren over hebben naast jouw vaste cliënten dan kunnen we je inroosteren ter vervanging van een (zieke) collega. Uiteraard kun je dit tijdig inzien in het werkrooster.
Altijd beschikbaar
Via de contactpagina https://thuiszorginholland.nl/contact/ kun je altijd contact opnemen met ThuiszorgInHolland voor vragen of opmerkingen.
Veelgestelde vragen
Waarom werken als huishoudelijke hulp bij ThuiszorgInHolland?
Bij ThuiszorgInHolland draag je bij aan een schone en veilige leefomgeving voor veelal oudere doelgroepen. Je werkt flexibel en krijgt de mogelijkheid om jouw kennis te optimaliseren via de TIH Academie.
Welke werktijden gelden?
De ondersteuning wordt gewoonlijk verleend van maandag tot en met vrijdag tussen 07:30 en 17:00 en zaterdagochtend tussen 07:30 en 12:00, maar werktijden zijn flexibel en zelf te bepalen.
Zijn er mogelijkheden om extra uren te werken?
Ja, naast vaste cliënten waar je wekelijks of 2-wekelijks komt, is er altijd de mogelijkheid om extra uren te werken.
Heb je interesse in het werken als huishoudelijke hulp bij ThuiszorgInHolland? Laat je informeren, enthousiasmeren en solliciteer!
Neem contact op met ThuiszorgInHolland
Voor vragen of opmerkingen kun je contact opnemen via info@thuiszorginholland.nl