Een veelgestelde vraag

Waar wordt er werk huishoudelijke hulp in Amsterdam gevraagd?

Bij ThuiszorgInHolland zijn we op zoek naar enthousiaste hulp voor onze cliënten in Amsterdam.
Als huishoudelijke hulp zal je zorg dragen voor het uitvoeren van huishoudelijke taken, zoals stofzuigen, dweilen, bedden opmaken, sanitair.
Dit zul je doen bij vaste cliënten waar je wekelijks of 2-wekelijks komt en daarnaast is er altijd de mogelijkheid om extra uren te werken.

Wij vinden het belangrijk dat onze huishoudelijke hulp zelfstandig kan werken en daarom is het noodzakelijk dat je in het bezit bent van een smartphone met internet.
Onze coördinatoren en kantoormedewerkers staan altijd voor je klaar voor hulp en ondersteuning.

Als huishoudelijke hulp bij ThuiszorgInHolland is het belangrijk dat je betrouwbaar, respectvol en behulpzaam bent.
Daarnaast is het belangrijk dat je Nederlands verstaat en spreekt.
Om de veiligheid en privacy van onze cliënten te waarborgen, zal een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) onderdeel uitmaken van de procedure.

Ben jij een aanpakker die initiatief neemt en vind je het fijn om cliënten te ondersteunen met hun huishoudelijke taken?
Solliciteer dan nu bij ThuiszorgInHolland!

Wil je dit onderwerp op je gemak nalezen? Dat kan! Download dan hieronder het PDF document.

Gerelateerde veelgestelde vragen

Als je op zoek bent naar een baan als huishoudelijke hulp, thuiszorg medewerker of schoonmaker in Regio Haarlem, dan zijn er ook vacatures beschikbaar bij ThuiszorgInHolland.
Hier bieden wij jou een flexibele baan, waarin jij zelf bepaalt wanneer je beschikbaar bent.
Je krijgt een goed salaris, afhankelijk van jouw ervaring.
Daarnaast ontvang je 8% vakantietoeslag en 8,33% eindejaarsuitkering, zodat je kerstcadeautjes kunt kopen.
Je krijgt ook geld voor het fietsen naar jouw cliënten per gewerkte dag.
Deze baan is de ideale combinatie met studie, gezin, een andere bijbaan of hobby’s.
Bovendien werk je in jouw eigen regio, dus lekker dicht bij huis.
Jij kunt echt iets betekenen voor jouw medemensen door ze een geluksmomentje te bezorgen door jouw aanwezigheid.

Om te kunnen solliciteren bij ThuiszorgInHolland, moet je wonen in Haarlem, beschikken over een mobiele telefoon met internet, een aanpakker zijn die initiatief neemt en beschikken over een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG). Daarnaast moet je betrouwbaar, respectvol en behulpzaam zijn en Nederlands verstaan en spreken.

De voordelen van werken als huishoudelijke hulp in de thuiszorg

 

Werken in de thuiszorg

ThuiszorgInHolland is blij met kanjers zoals jij! Samen met betrokken collega’s zorg je ervoor dat kwetsbare mensen zo lang mogelijk zelfstandig thuis kunnen blijven wonen. Bij ThuiszorgInHolland dragen we allemaal bij aan een schone en veilige leefomgeving voor deze, veelal oudere, doelgroep.

De voordelen van werken in de thuiszorg

Dankbaar werk

Vele medewerkers ervaren het werken als een dankbare taak. Door het ondersteunen in het huishouden draag je bij aan een stukje levensgeluk van de cliënt. Het gevoel dat je van waarde bent, is onbetaalbaar.

Een schoon en leefbaar huis

Bij ThuiszorgInHolland ontvangt iedere cliënt een aantal uren in de week huishoudelijke ondersteuning. Het doel van deze werkzaamheden is het realiseren van een schoon en leefbaar huis. Als huishoudelijke hulp vervul jij hierin een belangrijke rol.

Dienstverlenende instelling

Als huishoudelijke hulp vind je het fijn om cliënten te ondersteunen, huishoudelijk werk gaat je goed af en je hebt oog en aandacht voor het welzijn en welbevinden van de cliënt. Sociale vaardigheden zijn dan ook van groot belang bij deze functie.

Flexibele werktijden

Bij ThuiszorgInHolland heb je een flexibele, parttime baan. Je geeft zelf aan welke vaste dagdelen je beschikbaar bent. Aan de hand daarvan roosteren wij cliënten in. Naast vaste cliënten waar je wekelijks of 2-wekelijks komt, is er altijd de mogelijkheid om extra uren te werken.

Wat kan je verwachten bij ThuiszorgInHolland?

Wijkgericht werken

Veel van onze cliënten wonen dicht in de buurt. Je zult vanaf je woonadres direct naar de cliënten gaan en hoeft niet langs kantoor. Veel van onze medewerkers doen dit op de fiets, hiervoor ontvang je een dagvergoeding.

Zelfstandig werken

Je werkt zelfstandig, volgens de afspraken met de cliënt en de richtlijnen die je vanuit ThuiszorgInHolland ontvangt. Onze zorgcoördinatoren en kantoormedewerkers helpen je bij eventuele vragen.

Medewerkersportaal en TIH Academie

Op jouw eigen medewerkersportaal kun je onder andere het werkrooster inzien en bijhouden wanneer je naar welke cliënt toe gaat en waar de cliënt woont. Je kunt daarnaast jouw kennis en kunde zelfstandig optimaliseren via de TIH Academie, een online platform met nuttige informatie over werken in de thuiszorg.

Enthousiast geworden? Solliciteer!

Laat je informeren, enthousiasmeren en solliciteer! Beschik jij over de benodigde vaardigheden en een flexibele instelling? Dan verwelkomen wij jou graag binnen ons team. Kijk voor meer informatie over het werken bij ThuiszorgInHolland op onze website.

 

Vragen

Wat zijn de werktijden bij ThuiszorgInHolland?

De ondersteuning wordt gewoonlijk verleend van maandag tot en met vrijdag tussen 07:30 en 17:00 en zaterdagochtend tussen 07:30 en 12:00

Wat is de beschikbaarheid van ThuiszorgInHolland?

Wij proberen zo goed mogelijk aan jouw beschikbaarheid tegemoet te komen. Mocht je nog beschikbare uren over hebben naast jouw vaste cliënten dan kunnen we je inroosteren ter vervanging van een (zieke) collega. Uiteraard kun je dit tijdig inzien in het werkrooster.

Hoe kan ik contact opnemen met ThuiszorgInHolland?

Voor meer informatie kun je contact opnemen via de live chat, via e-mail: info@thuiszorginholland.nl of telefonisch op 088 – 99 11 300.

 

Neem gerust contact met ons op voor meer informatie!

 

De uitdagingen van werken met verschillende cliënten met uiteenlopende behoeften

Werken in de thuiszorg is een dankbare taak. Medewerkers dragen door het ondersteunen in het huishouden bij aan een stukje levensgeluk van de cliënt. ThuiszorgInHolland is een dienstverlenende instelling, waarbij het welzijn en welbevinden van de cliënten voorop staat. Maar wat zijn nu de uitdagingen van werken met verschillende cliënten met uiteenlopende behoeften?

Sociale vaardigheden zijn van groot belang

Als medewerker in de thuiszorg kom je in aanraking met veel verschillende cliënten. Elk met hun eigen persoonlijkheid en behoeften. Daarom is het belangrijk dat je beschikt over goede sociale vaardigheden en oog hebt voor het welzijn van de cliënt. Je werkt zelfstandig en volgens de afspraken met de cliënt en de richtlijnen die je vanuit ThuiszorgInHolland ontvangt.

Flexibele werktijden en beschikbaarheid

De ondersteuning wordt gewoonlijk verleend van maandag tot en met vrijdag tussen 07:30 en 17:00 en zaterdagochtend tussen 07:30 en 12:00. Als medewerker geef je zelf aan welke vaste dagdelen je beschikbaar bent en aan de hand daarvan worden cliënten ingeroosterd. Bovendien is er de mogelijkheid om extra uren te werken naast vaste cliënten en kun je bij beschikbaarheid ook ingeroosterd worden ter vervanging van een (zieke) collega.

Wijkgericht werken en medewerkersportaal

ThuiszorgInHolland werkt wijkgericht en dat betekent dat de meeste cliënten dicht in de buurt wonen. Je zult vanaf je woonadres direct naar de cliënten gaan en hoeft niet langs kantoor. Dit leer je via de TIH Academie, een online platform met nuttige informatie over werken in de thuiszorg. Op jouw eigen medewerkersportaal kun je onder andere het werkrooster inzien, evenals wanneer je naar welke cliënt toe gaat en waar de cliënt woont.

Contact met ThuiszorgInHolland

Wil je graag aan de slag als medewerker huishoudelijke hulp in de thuiszorg? Bekijk dan onze website https://thuiszorginholland.nl/werken-bij/ voor meer informatie over onze vacatures en hoe je kunt solliciteren. Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op via de live chat op https://thuiszorginholland.nl/contact/.

FAQ

Wat is het doel van huishoudelijke ondersteuning bij ThuiszorgInHolland?

Iedere cliënt ontvangt een aantal uren in de week huishoudelijke ondersteuning. Het doel van de werkzaamheden is het realiseren van een schoon en leefbaar huis.

Wat zijn de werktijden als medewerker huishoudelijke hulp?

De ondersteuning wordt gewoonlijk verleend van maandag tot en met vrijdag tussen 07:30 en 17:00 en zaterdagochtend tussen 07:30 en 12:00.

Wat zijn de voordelen van werken als medewerker huishoudelijke hulp bij ThuiszorgInHolland?

Bij ThuiszorgInHolland kun je zelfstandig werken en zo jouw sociale vaardigheden optimaliseren. Je werkt dicht bij huis en hebt flexibele uren. Bovendien kun je via onze TIH Academie jouw kennis en kunde verbeteren en hebben we een gezellig team waarin je je thuis kunt voelen.

Een medewerker thuiszorg oftewel thuishulp in Nederland verdient een gemiddeld landelijke salaris in de buurt van de € 13,90 per uur. Een huishoudelijke medewerker (m/v) van ThuiszorgInholland krijgt per uur minimaal hetzelfde of meer betaald.

Op basis van de inzetbaarheid tot maximaal 28 uur per werkweek, zal het uurloon bij ThuiszorgInholland voor een thuishulp gemiddeld tussen de € 14,00 en € 16,00 bruto bedragen. Dit is zonder een vakantietoeslag en eindejaarsuitkering.

Op het internet is het gemiddeld jaarsalaris dat in de online thuiszorg vacatures aangeboden wordt op dit moment bijna € 24.000. Maar in deze vacatures staat ook dat de startsalarissen vaak lager uitvallen dan het gemiddeld jaarsalaris.

De salarissen zijn bovendien afhankelijk van de thuiszorg werkzaamheden die er uitgevoerd worden. Een verpleegkundige zal met zijn of haar verantwoordelijkheid en gevolgde opleiding meer geld verdienen dan een helpende of een huishoudelijke hulp. Dit wordt via de functiegroepen in de FWG van de Cao VVT gerangschikt.

En omdat alle medewerkers in de thuiszorg een belangrijke rol in het leven van veel hulpbehoevenden spelen, verdienen ze natuurlijk ook eerlijke arbeidsvoorwaarden. Een thuiszorgmedewerker met een jarenlange werkervaring zal in dit geval meer dan een startende thuiszorgwerker verdienen. Dit hogere loon is zo een natuurlijke blijk van waardering van een goede werkgever.

ThuiszorgInHolland in Amsterdam biedt vacatures voor huishoudelijke hulp aan mensen die geïnteresseerd zijn in dienstverlenende werkzaamheden.
Als huishoudelijke hulp ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van cliënten bij hun huishouden en het realiseren van een schoon en leefbaar huis.
Het werk is sociaal ingesteld en vereist respect en vertrouwen, en daarom is het belangrijk dat je sociaal vaardig bent en oog hebt voor het welzijn en welbevinden van de cliënten.

De werktijden zijn gewoonlijk van maandag tot en met vrijdag tussen 07:30 en 17:00 en zaterdagochtend tussen 07:30 en 12:00.
Het is een flexibele parttime baan, waarbij je zelf aangeeft welke dagdelen je beschikbaar bent.
Wij proberen zo goed mogelijk aan jouw beschikbaarheid tegemoet te komen en bieden de mogelijkheid om extra uren te werken.

Je werkt zelfstandig volgens afspraken met de cliënt en richtlijnen van ThuiszorgInHolland.
Onze zorgcoördinatoren en kantoormedewerkers staan altijd klaar om te helpen bij eventuele vragen.
Op het medewerkersportaal kun je het werkrooster inzien en via de TIH Academie kun je je kennis en kunde zelfstandig optimaliseren.

Als je geïnteresseerd bent in de vacatures voor huishoudelijke hulp bij ThuiszorgInHolland in Amsterdam, laat je informeren en enthousiasmeren en solliciteer nu!

Over het algemeen wil iemand werk verrichten dat ertoe doet en waar men gelukkig van wordt. Het gaat hier om werk dat men leuk vindt en dat interessant plus zinvol is. Vooral dit laatste speelt in de thuiszorg een extra grote rol. Bijna alle personen die in de zorg werken, doen dit dan ook uit hun persoonlijke motivatie om mensen te helpen en halen daar voldoening uit.

De vergrijzing onder de Nederlandse bevolking zal de komende jaren sterk toenemen. De zorg voor ouderen verschuift daarnaast steeds meer naar een zorg aan huis. De meeste ouderen zullen lang zelfredzaam zijn, maar er zijn ook ouderen die thuis een ondersteuning of zorg nodig hebben. Voor het aantal mensen dat thuishulp nodig heeft zijn veel thuiszorgwerkers nodig.

Het is dan ook niet verwonderlijk dat de thuiszorg nu al één van de sectoren is waar de krapte op de arbeidsmarkt het meest zichtbaar is. Het tekort aan de juiste arbeidskrachten in deze sector is dan ook zeer groot.

Ondanks dat de zorgsector problemen van een hoge werkdruk met stress ondervindt. Blijft het voor veel zorgmedewerkers ontzettend belangrijk dat ze iets goeds voor andere mensen doen. Slecht gemotiveerde thuiszorgmedewerkers hebben ook zeker een negatief effect op de kwaliteit van de thuiszorg. En daarmee op de kwaliteit van ons gehele Nederlandse zorgstelsel.

Het behoud en tevreden houden van de goede thuiszorgmedewerkers is dus voor iedereen van groot belang! Het is de verantwoordelijkheid van de zorgverlenende organisatie, zoals ThuiszorginHolland, om ervoor te zorgen dat de zorgmedewerkers voor dit werk geschikt zijn. En dat ze daarin ook de ruimte krijgen om erin te excelleren.

De innovaties die het werk van huishoudelijke hulpen in de thuiszorg vergemakkelijken

Huishoudelijke hulpen vormen een belangrijk onderdeel van de thuiszorg. Ze spelen een cruciale rol in het ondersteunen van ouderen en hulpbehoevenden bij het uitvoeren van huishoudelijke taken, waardoor deze personen langer zelfstandig thuis kunnen blijven wonen. Maar hoe kunnen deze huishoudelijke hulpen geholpen worden bij het uitvoeren van hun taken? Hieronder bespreken we enkele innovaties die het werk van huishoudelijke hulpen in de thuiszorg vergemakkelijken.

Slimme huishoudelijke apparaten

De opkomst van slimme huishoudelijke apparaten heeft ervoor gezorgd dat het werk van huishoudelijke hulpen een stuk gemakkelijker wordt. Deze apparaten, zoals robotstofzuigers, slimme koelkasten en wasmachines, zijn in staat om taken automatisch uit te voeren, waardoor huishoudelijke hulpen meer tijd krijgen om zich op andere zaken te concentreren.

Apps voor communicatie en planning

Er zijn tegenwoordig tal van apps beschikbaar die kunnen worden gebruikt voor communicatie en planning. Deze apps stellen huishoudelijke hulpen in staat om hun werkzaamheden beter te plannen en om gemakkelijk te communiceren met cliënten en collega’s. Zo biedt ThuiszorgInHolland een medewerkersportaal waarop huishoudelijke hulpen onder andere het werkrooster kunnen inzien en waarop ze kunnen communiceren met hun collega’s.

Slimme sensoren

Met behulp van slimme sensoren kan de zorg voor ouderen en hulpbehoevenden worden verbeterd. Deze sensoren zijn in staat om beweging, temperatuur en lichtsterkte te meten en kunnen zo signaleren wanneer er iets mis is. Zo kan er snel worden ingegrepen bij bijvoorbeeld een val of een te hoge of te lage temperatuur in huis.

Dankbaar werk

Huishoudelijke hulpen ervaren hun werk als dankbaar. Door het ondersteunen in het huishouden dragen ze bij aan een stukje levensgeluk van de cliënt.

Een schoon en leefbaar huis

Het doel van de werkzaamheden van huishoudelijke hulpen is het realiseren van een schoon en leefbaar huis. Iedere cliënt ontvangt een aantal uren in de week huishoudelijke ondersteuning.

Een dienstverlenende instelling

Huishoudelijk werk gaat huishoudelijke hulpen goed af en ze hebben oog en aandacht voor het welzijn en welbevinden van de cliënten. Sociale vaardigheden zijn dan ook van groot belang.

Werktijden en flexibiliteit

De ondersteuning wordt gewoonlijk verleend van maandag tot en met vrijdag tussen 07:30 en 17:00 en zaterdagochtend tussen 07:30 en 12:00. Huishoudelijke hulpen geven zelf aan welke vaste dagdelen ze beschikbaar zijn en aan de hand daarvan worden cliënten ingeroosterd. Naast vaste cliënten waar ze wekelijks of twee wekelijks komen, is er altijd de mogelijkheid om extra uren te werken. Wij proberen zo goed mogelijk aan de beschikbaarheid van onze huishoudelijke hulpen tegemoet te komen.

Wijkgericht werken

De meeste cliënten wonen in de buurt, zodat huishoudelijke hulpen direct vanaf hun woonadres naar de cliënten gaan en niet langs kantoor hoeven. Dit kan zelfs op de fiets en daarom ontvangen ze een dagvergoeding.

Zelfstandig werken

Met afspraken met de cliënt en de richtlijnen die huishoudelijke hulpen vanuit ThuiszorgInHolland ontvangen, werken zij zelfstandig. Zorgcoördinatoren en kantoormedewerkers staan huishoudelijke hulpen bij met vragen.

TIH Academie

Huishoudelijke hulpen kunnen hun kennis en kunde zelfstandig optimaliseren via de TIH Academie, een online platform met nuttige informatie over werken in de thuiszorg.

Neem contact op met ThuiszorgInHolland

Wil je graag aan de slag als huishoudelijke hulp in de thuiszorg of ben je op zoek naar huishoudelijke ondersteuning? Neem dan gerust contact op met ThuiszorgInHolland via onze live chat

Bijbaan student huishoudelijke hulp

Bijbaan student in de thuiszorg

Ja, bij ThuiszorgInHolland bieden wij studenten de mogelijkheid om als huishoudelijke hulp aan de slag te gaan. Werken in de thuiszorg is een ideale bijbaan voor studenten die op zoek zijn naar flexibiliteit in hun werkschema. Bij ons kun je vacatures vinden voor diverse taken zoals schoonmaken, ramen lappen binnen en sanitair reinigen.

Om te solliciteren op een vacature thuishulp, kun je onze website bezoeken en het sollicitatieformulier invullen. Wij bieden huishoudelijke ondersteuning op basis van een schaal huishoudelijke hulp, wat betekent dat je salaris passend is bij je ervaring en vaardigheden en zeer goed te noemen is. Als medewerker thuiszorg krijg je tevens de mogelijkheid om bij te dragen aan het welzijn van onze cliënten door hen te voorzien van een schoon en comfortabel huis.

Wij verwelkomen graag gemotiveerde studenten die interesse hebben in werken als huishoudelijk hulp en kijken uit naar je sollicitatie bij ThuiszorgInHolland.

De juiste huishoudelijke ondersteuning kan bijzonder belangrijk zijn om een cliënt zo lang mogelijk zelfstandig te laten wonen. Want sommige cliënten hebben net iets meer hulp dan andere cliënten nodig om in de samenleving mee te doen.

Zij hebben vaak begeleiding nodig om hun huishouden structuur te geven, aangezien zij dit niet zelf meer kunnen doen. Denk hierbij aan cliënten met een verstandelijke beperking, psychiatrische problemen of beginnende dementie.

Als er een ondersteuning bij het huishouden nodig is, dan kan dit via de gemeente aangevraagd worden. De Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) zorgt er immers via de gemeente voor dat mensen zo lang mogelijk in hun huis kunnen blijven wonen.

Er zijn voor dat doel drie categorieën van huishoudelijke ondersteuning:

Categorie 1. Huishoudelijke ondersteuning (HO) of Huishoudelijke hulp 1 (HH1)
Dit is enkel een ondersteuning bij het schoonmaken van een woning. Deze ondersteuning kan uit licht of zwaar huishoudelijk werk bestaan. Maar ook de verzorging van bijvoorbeeld was- en strijkgoed.

Categorie 2. Huishoudelijke ondersteuning plus (HO+) of Huishoudelijke hulp 2 (HH2)
Bij deze ondersteuning is er naast de standaard huishoudelijke ondersteuning ook mogelijk een specifieke hulp bij de organisatie van een huishouding of wellicht extra hulp bij de verzorging van kinderen.

Categorie 3. Huishoudelijke ondersteuning zorgstudio (HOZ)
Deze categorie geldt alleen voor personen die in een verzorgingshuis zelfstandig een kamer huren. Deze ondersteuning is dan enkel een zorg in natura. De zorgaanbieder bepaalt in dit geval hoe er zorg verstrekt wordt en zorgt daarbij ook voor de administratie.

Bij de HO+ ondersteuning wordt er actief geholpen een huishouden te organiseren. De thuishulp denkt in deze gevallen mee over wat er precies in huis moet gebeuren. De huishoudelijke hulp kan in dit geval iemand ook leren hoe bepaalde huishoudelijke klussen uitgevoerd moeten worden. Of helpt mee met het wassen van de kleding.

De huishoudelijke begeleiding zal in dit soort gevallen ook uit het signaleren van bepaalde situaties bestaan. De hulp bij het huishouden functioneert dan ook als ‘de ogen en oren’ van die cliënt. Als de hulp bij het huishouden veranderingen bij deze cliënt of in het huishouden constateert, dan moet dit gemeld worden zodat de juiste hulp voor deze persoon ingezet kan worden.

Enkele omstandigheden waaraan gedacht kan worden is het zien of een persoon zichzelf vervuilt. Of dat er eten in de koelkast ligt wat (ver) over de datum is. Er zou ook geconstateerd kunnen worden dat een individu aan het verzamelen slaat.

Hoe beïnvloedt werkervaring het salaris en de groei van een huishoudelijke hulp in de thuiszorg?

Als huishoudelijke hulp bij ThuiszorgInHolland is het belangrijk om te weten welke invloed werkervaring kan hebben op zowel het salaris als de groei binnen de organisatie. Het is een veelvoorkomende vraag die we graag beantwoorden. Hieronder lees je alles wat je moet weten over de invloed van werkervaring bij ThuiszorgInHolland.

Salaris

Wanneer je net begint als huishoudelijke hulp bij ThuiszorgInHolland, word je ingeschaald volgens de cao VVT (Verpleeg-, Verzorgingshuizen en Thuiszorg). Het salaris op basis van een 36-urige is afhankelijk van relevante werkervaring.

Echter, omdat wij onze medewerkers een fijne werkomgeving willen bieden, bieden wij ons eigen beloningssysteem aan. Dit betekent dat je hoger ingeschaald kunt worden dan volgens de cao VVT. Bij ThuiszorgInHolland heb je de mogelijkheid om in aanmerking te komen voor periodieke verhogingen van het salaris. Dit is afhankelijk van je functioneren, inzetbaarheid en groei binnen de organisatie. Je mogelijkheid om door te groeien is van invloed op je salaris.

Groei binnen de organisatie

Bij ThuiszorgInHolland vinden we het belangrijk dat onze medewerkers de mogelijkheid hebben om door te groeien en zichzelf te ontwikkelen binnen de organisatie. Wij bieden verschillende trainingen en cursussen aan voor onze medewerkers om hen te ondersteunen in hun professionele ontwikkeling.

Je positie binnen de organisatie wordt ook beïnvloed door je werkervaring. Bij ThuiszorgInHolland hebben we verschillende functieniveaus. Naarmate je meer ervaring hebt, kun je doorgroeien naar een hogere functie. Dit biedt niet alleen mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling, maar ook voor eventuele salarisverhogingen.

Over ThuiszorgInHolland

ThuiszorgInHolland biedt huishoudelijke ondersteuning aan ouderen, gehandicapten en mensen die zich in een herstelperiode bevinden. Onze dienstverlenende instelling zorgt ervoor dat onze medewerkers een belangrijke rol spelen in het ondersteunen van het welzijn en welbevinden van onze cliënten. Wij bieden onze medewerkers een flexibele, parttime baan aan en zorgen ervoor dat hun werktijden zo goed mogelijk aansluiten bij hun beschikbaarheid.

Daarnaast bieden wij onze medewerkers ondersteuning op professioneel gebied. Zo hebben wij ons eigen medewerkersportaal en kunnen medewerkers gebruikmaken van de TIH Academie. Dit is een online platform dat nuttige informatie biedt over werken in de thuiszorg. Wil je graag werken bij een organisatie die om haar medewerkers geeft? Bekijk dan onze vacatures en solliciteer direct.

FAQ

Moet ik werkervaring hebben om als huishoudelijke hulp aan de slag te gaan bij ThuiszorgInHolland?

Niet perse. Wij bieden verschillende trainingen aan om onze medewerkers te ondersteunen in hun werk als huishoudelijke hulp en hun persoonlijke ontwikkeling binnen de organisatie.

Krijgen huishoudelijke hulpen bij ThuiszorgInHolland vaste cliënten?

Ja, bij ThuiszorgInHolland krijg je vaste cliënten waar je wekelijks of 2-wekelijks komt. Maar er is ook de mogelijkheid om extra uren te werken naast je vaste cliënten bijvoorbeeld bij ziekte van een collega of als je een keer

Hoe kan ik solliciteren bij ThuiszorgInHolland?

Wil je graag werken bij ThuiszorgInHolland? Kijk dan op onze vacaturepagina om te zien welke functies beschikbaar zijn. Solliciteren kan via de sollicitatiebutton op de vacaturepagina of door ons te mailen op info@thuiszorginholland.nl.

Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op via de live chat, info@thuiszorginholland.nl of bel ons op 088 – 99 11 300.

Meer laden