Salarisadministrateur (m/v) – ThuiszorgInHolland – regio Haarlem

Wie zijn wij?
Bij ThuiszorgInHolland draait het om mensen. De juiste zorg, op een passend moment, door de meest geschikte medewerk(st)er. Wij zijn een landelijke aanbieder van huishoudelijke hulp en onderscheiden ons door onze betrokkenheid bij zowel cliënten als thuiszorgmedewerkers en de korte lijnen binnen onze organisatie.

De functie
Wij zijn op zoek naar een salarisadministrateur voor op ons kantoor in Haarlem. De salarisadministrateur is verantwoordelijk voor een tijdige, juiste en volledige verwerking van de salarissen van ThuiszorgInHolland. Je houdt rekening met fiscale en sociale wet- en regelgeving, cao’s en arbeidsvoorwaarden. De salarisadministrateur rapporteert aan de coördinator Personeelszaken/Loonadministratie.

Tot de veelzijdige werkzaamheden behoren onder andere:

  • Verwerken en het controleren van de urenadministratie vanuit Nedap/ONS;
  • Het controleren en verwerken van de declaraties, loonbeslagen en overige aanvragen;
  • Het importeren van de uren en verwerken van de mutaties in Afas;
  • Het periodiek verlonen van salarissen en bij behorende emolumenten;
  • Het verzorgen van de aangifte loonheffingen, pensioen en PAWW;
  • Fungeren als aanspreekpunt op het gebied van salarisadministratie voor het personeel;
  • De administratieve werkzaamheden omtrent gehele proces;

Wie zoeken wij?

  • Je hebt een MBO werk- en denkniveau aangevuld met het Praktijk Diploma Loonadministratie;
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Je hebt ervaring met het werken in Afas;
  • Je werkt zorgvuldig, bent integer en bent probleemoplossend;
  • Ervaring in de zorgsector is een pré evenals ervaring met Nedap/ONS.

Wat bieden wij?

  • Een plezierige werkomgeving waar samenwerking centraal staat
  • Een marktconform salaris en pensioenregeling conform CAO-VVT FWG 45
  • 8% vakantiegeld per jaar
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% per jaar

Wil je meer informatie over de functie? Neem dan op werkdagen telefonisch contact op met Sylvia van Hierden, coördinator Personeelszaken via 088-99 11 300 (optie personeelszaken).

Solliciteer via onderstaande button
sollicitatieformulier

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.