Operationeel manager (32 uur, Kantoor ThuiszorgInHolland Haarlem)

Wie zijn wij?

Bij ThuiszorgInHolland draait het om mensen. De juiste zorg, op een passend moment, door de meest geschikte medewerker. Wij zijn een landelijke aanbieder van huishoudelijke hulp en begeleiding (Wmo) en onderscheiden ons door onze betrokkenheid bij zowel cliënten als thuiszorgmedewerkers en de korte lijnen binnen onze organisatie.

De functie

Wij zijn op zoek naar een hands on Operationeel Manager op ons kantoor in Haarlem.

Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken (interne organisatie) en je bent het eerste aanspreekpunt voor de directie. Je stuurt de afdelingscoördinatoren aan en bent de linking pin in de communicatie tussen de verschillende afdelingen. Je bent servicegericht, maar staat ook stevig in je schoenen. Je bewaakt de voortgang en de continuïteit van de dienstverlening en loopt niet weg voor een uitdaging.

Verder maak je deel uit van het Management Team en organiseer en coördineer je het wekelijkse MT overleg alsmede het wekelijkse coördinatorenoverleg. Je denkt strategisch mee en vertaalt de doelstellingen vanuit het MT naar het team op kantoor en de uitvoering.

Wie zoeken wij?

  • Je hebt een HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar;
  • Je bent ondernemend, daadkrachtig en in staat tot delegeren;
  • Je bent in staat de organisatie te vertegenwoordigen en de visie uit te dragen.

Wat bieden wij?

  • Een plezierige werkomgeving waar samenwerking centraal staat;
  • Salaris per 4 weken is €3.127,68 – €4.642,56 (o.b.v. 36 uur CAO-VVT FGW 60);
  • Reiskostenvergoeding
  • 8% vakantiegeld per jaar;
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% per jaar.

Wil je meer informatie over de functie? Neem dan op werkdagen telefonisch contact op met Karin Scheffer via 06-39 234 393.

Jouw sollicitatie en korte motivatie ontvangen wij graag via: k.scheffer@thuiszorginholland.nl