Medewerk(st)er Planning – kantoor – Haarlem

Wie zijn wij?

Bij ThuiszorgInHolland draait het om mensen. De juiste zorg, op een passend moment, door de meest geschikte medewerk(st)er. Wij zijn een landelijke aanbieder van huishoudelijke hulp en onderscheiden ons door onze betrokkenheid bij zowel cliënten als bij thuiszorgmedewerkers en de korte lijnen binnen onze organisatie.

De functie

Voor ons hoofdkantoor in Haarlem zijn wij op zoek naar een collega / planner voor de afdeling Zorginzet.

Samen met jouw collega’s van de afdeling Zorginzet zorg je voor een correcte en tijdige planning van de rooster. Je gaat op zoek naar de beste match tussen cliënt en medewerker.

Een greep uit de werkzaamheden :

  • Je verzorgt een optimale en sluitende planning waarbij je de beste match tussen cliënt en medewerker maakt;
  • Je bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor het aan jouw toebedeelde werkgebied;
  • Je plant vooruit voor een langere periode en houdt hierbij rekening met diverse wet- en regelgeving en signaleert tijdig bij knelpunten;
  • Je handelt telefonisch vragen en kwaliteitsmeldingen af;

 

Wie zoeken wij?

  • Minimaal MBO 4 werk- en denkniveau;
  • Je bent iemand die het hoofd koel weet te houden in een hectische omgeving;
  • Je hebt relevante werkervaring op het gebied van planning, bij voorkeur binnen de zorg;
  • Je hebt kennis van ONS Nedap of een ander planningsprogramma. Kennis van AFAS is een grote pré;
  • Je weet je weg te vinden in Windows, Word en Excel.
  • Je bent klantvriendelijk, nauwkeurig en flexibel en kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken.
  • Je bent minimaal 24 – 32 uur per week beschikbaar.

Wat bieden wij:

  • Een leuke en afwisselende baan binnen een dynamische organisatie.
  • Salaris per 4 weken is €1.863,36 – €2.499,84 (o.b.v. 36 uur CAO-VVT FGW 30);
  • Pensioenopbouw via pensioenfonds Zorg en Welzijn, waarbij wij 50% bijdragen;
  • 8% Vakantiegeld per jaar;
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% per jaar.


Ben je enthousiast geworden?

Stuur dan je sollicitatie met cv met motivatie in via solliciteren@thuiszorginholland.nl. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Tanja Termaat, coördinator afdeling Zorginzet & Cliëntbeheer, via 088-9911300.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.