Medewerk(st)er Zorgadministratie

Wie zijn wij?

Bij ThuiszorgInHolland draait het om mensen. De juiste zorg, op een passend moment, door de meest geschikte medewerk(st)er. Wij zijn een landelijke aanbieder van huishoudelijke hulp en onderscheiden ons door onze betrokkenheid bij zowel cliënten als bij thuiszorgmedewerkers en de korte lijnen binnen onze organisatie.

De functie

Voor ons hoofdkantoor in Haarlem zijn wij op zoek naar een collega voor de afdeling Zorgadministratie.

Samen met jouw collega’s van de afdeling Zorgadministratie zorg je voor een correcte, volledige en tijdige registratie en verwerking van de cliëntgegevens en productiegegevens binnen het cliëntenregistratiesysteem ONS. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit en ontwikkeling van de zorgadministratie en het optimaal functioneren van het team.

Een greep uit de werkzaamheden :

  • Je voert een correcte cliëntenadministratie, dit bestaat bijvoorbeeld uit het verwerken van Wmo-indicaties, zowel nieuwe als verlengingen en wijzigingen, het bijhouden van cliëntendossiers;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt van de afdeling zorgadministratie;
  • Je zorgt voor overzicht en structuur en pakt complexe vraagstukken op;
  • Je legt verbanden tussen de diverse administratieve onderdelen en afdelingen;
  • Je werkt nauw samen met de andere operationele afdelingen en je hebt veel contact met gemeentes en andere zorgpartners;

 Wie zoeken wij?

  • Je bent klantvriendelijk, communicatief vaardig en beheerst de Nederlandse taal uitstekend;
  • Je kunt goed samenwerken in teamverband;
  • Je beschikt over daadkracht en een analytisch denkvermogen;
  • Je kunt prioriteiten stellen, je bent stressbestendig en je kunt snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden;
  • Je werkt accuraat, zorgvuldig en zelfstandig;
  • Je hebt kennis van wet- en regelgeving op het gebied van de Wmo;
  • Je hebt minimaal MBO 4 werk- en denkniveau en enige administratieve ervaring, met name in de zorg;
  • Je beschikt over goede kennis en vaardigheden in Excel;
  • Kennis en werkervaring met ONS van Nedap en Vecozo is een vereiste;
  • Je bent minimaal 24 tot 32 uur per week beschikbaar;

Wat bieden wij:

  • Een leuke en afwisselende baan binnen een dynamische organisatie;
  • Salaris per 4 weken ligt tussen de € 2.635,20 en 3.193,92 (o.b.v. 36 uur CAO-VVT FGW 45);
  • Pensioenopbouw via pensioenfonds Zorg en Welzijn, waarbij wij 50% bijdragen;
  • 8% vakantiegeld per jaar;
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% per jaar;
  • Reiskostenvergoeding;

 Ben je enthousiast geworden?

Stuur dan je sollicitatiebrief met cv en motivatie naar solliciteren@thuiszorginholland.nl. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Tanja Termaat, coördinator afdeling Zorginzet & Cliëntbeheer, via 088-9911300, optie 2.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.