HR medewerker m/v 24-32 uur per week

Vacature categorie: HR Medewerker
Type vacature: Full Time Part Time
Vacature locatie: Haarlem

Vacature HR medewerker m/v in Haarlem

ThuiszorgInHolland is een snelgroeiende organisatie in de dienstverlenende sector. Wij zijn gespecialiseerd in het bieden van Hulp bij het Huishouden en hechten daarbij veel waarde aan onze medewerkers. Ter versterking van ons HR team zijn wij op zoek naar een enthousiaste en ervaren HR medewerker voor 24/32 uur per week.

Functieomschrijving

Als HR Medewerker ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van het HR team bij alle personeel gerelateerde zaken binnen de organisatie. Je werkt nauw samen met de coördinator HR en de collega’s op de afdeling om ervoor te zorgen dat alles op rolletjes loopt. Je houdt je bezig met het volgende takenpakket:

  • Het werven en selecteren van nieuwe medewerkers;
  • Het opstellen en verwerken van arbeidscontracten, overeenkomsten en andere juridische documenten;
  • Het verwerken van mutaties in het personeelsinformatiesysteem en het bijhouden van de personeelsadministratie;
  • Het voeren van evaluatiegesprekken;
  • Het bijwonen van medewerkersbijeenkomsten, banenmarkten en andere bijeenkomsten (op roulatie basis);
  • Het beheren van de verlofregistratie en het verwerken van ziekmeldingen;
  • Het adviseren van medewerkers over arbeidsvoorwaarden, wet- en regelgeving en andere personeel gerelateerde zaken;

Functie-eisen

  • Minimaal MBO niveau 4 werk- en denkniveau in een relevant vakgebied;
  • Werkervaring in een vergelijkbare functie is een pre;
  • Goede kennis van wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsrecht en sociale zekerheid;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Accuraat en analytisch sterk;
  • Proactief en resultaatgericht;
  • Teamspeler met een hands-on mentaliteit.

Wij bieden

Wij bieden een uitdagende functie binnen een dynamische en groeiende organisatie, met een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Bovendien heerst er een prettige en informele werksfeer waarin je samenwerkt met leuke collega’s.

Bij ons kun je rekenen op een plezierige werkomgeving waarin samenwerking centraal staat, en ontvang je een salaris per 4 weken tussen €2.207,52 – €2.996,64, op basis van 36 uur en CAO-VVT FWG 35.

Wij verzorgen de pensioenopbouw via pensioenfonds Zorg en Welzijn, waarbij wij 50% bijdragen. Daarnaast bieden we vakantiegeld van 8% per jaar en een eindejaarsuitkering van 8,33% per jaar. Ook vergoeden we jouw reiskosten.

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en wil jij graag werken in een dynamische organisatie waarbij je een belangrijke bijdrage kan leveren aan de verdere ontwikkeling van onze medewerkers?

Stuur dan jouw sollicitatiebrief en CV naar ons HR-team via solliciteren@thuiszorginholland.nl , voor vragen kan je rechtstreeks bellen met ons tel nummer 06-42204655 .  Wij kijken uit naar je reactie!

Reageer op deze functie

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx