Een veelgestelde vraag

Wat verdien je als huishoudelijke hulp in de thuiszorg Noordenveld 2023?

Noordenveld is een gemeente in de provincie Drenthe in Nederland. Als je op zoek bent naar een baan als huishoudelijke hulp, dan is Noordenveld een goede plek om te zoeken.
Er zijn veel vacatures beschikbaar in de regio voor huishoudelijke hulp, schoonmakers en werksters.

Wanneer je in Noordenveld werkt als huishoudelijke hulp, dan ben je verzekerd van een goed salaris en goede arbeidsvoorwaarden.
Dit komt doordat je in dienst bent bij een thuiszorginstelling die werkt volgens de CAO VVT, deze CAO regelt onder andere het salaris en de arbeidsvoorwaarden voor huishoudelijke hulp.

Het salaris voor huishoudelijke hulp in Noordenveld is afhankelijk van de salarisschaal die je werkgever hanteert.
Het salaris wordt bepaald op basis van je ervaring en opleiding. Als je net begint als huishoudelijke hulp, dan kun je uitgaan van een salaris rond de salarisschaal vvt 2023. Dit salaris zal met de tijd groeien naarmate je meer ervaring opdoet in de branche.

Er zijn in Noordenveld ook vacatures beschikbaar voor huishoudelijke hulp op parttime basis. Hierdoor is het mogelijk om naast je huishoudelijke werkzaamheden een bijbaan te hebben.
Dit is bijvoorbeeld ideaal voor mensen die op zoek zijn naar een extra inkomen.
Dus, als je op zoek bent naar een baan als huishoudelijke hulp, dan is Noordenveld een goede plek om te beginnen met je zoektocht.

Wil je dit onderwerp op je gemak nalezen? Dat kan! Download dan hieronder het PDF document.

Gerelateerde veelgestelde vragen

Ben jij op zoek naar een baan als huishoudelijke hulp, thuiszorg medewerker, schoonmaker of werkster in Regio Eindhoven? Dan is ThuiszorgInHolland op zoek naar JOU! Bij ons kun je flexibel werken, op de tijden die jij beschikbaar bent. En het allerbelangrijkste: je krijgt een goed salaris! De salarisschaal voor huishoudelijke hulp volgens de CAO VVT 2023 ligt tussen € 13,69 en € 16,80 bruto per uur, afhankelijk van jouw ervaring. Daarbij krijg je ook nog 8% vakantietoeslag en 8,33% eindejaarsuitkering. Daarnaast krijg je ook nog geld voor het fietsen naar jouw cliënten.  Dit alles maakt het werken bij ThuiszorgInHolland een ideale combinatie met bijvoorbeeld je studie, gezin, andere bijbaan of hobby’s. Daarnaast werk je wijkgericht, dus lekker dicht bij huis. En het allerleukste: je kunt echt iets betekenen voor je medemens! Wat we van jou verwachten is dat je woont in Eindhoven, in het bezit bent van een mobiele telefoon met internet, initiatief neemt en betrouwbaar, respectvol en behulpzaam bent. Je moet ook goed Nederlands verstaan en spreken. Een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) kan onderdeel uitmaken van de procedure. Dus, ben jij op zoek naar een parttime baan als huishoudelijke hulp, per direct? Dan is ThuiszorgInHolland op zoek naar JOU!

Ontdek de mogelijkheden van omscholing en bijscholing in de huishoudelijke thuiszorg

Ben je op zoek naar nieuwe carrièremogelijkheden en heb je al ervaring in een andere sector? Overweeg dan eens om aan de slag te gaan in de huishoudelijke thuiszorg! Bij ThuiszorgInHolland zijn wij altijd op zoek naar gemotiveerde medewerkers die ons kunnen ondersteunen bij het verlenen van diensten aan onze cliënten. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe uitdaging of wilt bijdragen aan de levensgeluk van anderen; bij ons vind je volop mogelijkheden om te groeien en jezelf verder te ontwikkelen.

Wat zijn de voordelen van werken in de huishoudelijke thuiszorg?

Dankzij jouw ondersteuning in het huishouden draag je bij aan het levensgeluk van onze cliënten. Veel van onze medewerkers ervaren het werken bij ThuiszorgInHolland dan ook als een dankbare taak. Bovendien help je onze cliënten met het realiseren van een schoon en leefbaar huis, wat een belangrijke bijdrage levert aan hun kwaliteit van leven. Je werkt in een dienstverlenende omgeving, waarin sociale vaardigheden van groot belang zijn. En dankzij onze flexibele parttime banen kun je werk en privé goed combineren.

Welke mogelijkheden zijn er voor omscholing en bijscholing?

Binnen ThuiszorgInHolland bieden wij volop mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen. Zo kun je bijvoorbeeld via onze TIH Academie jouw kennis en vaardigheden op het gebied van de huishoudelijke thuiszorg optimaliseren. Ook kun je bij ons diverse trainingen en cursussen volgen om jezelf verder te specialiseren.

Wat is het werkschema in de huishoudelijke thuiszorg?

Bij ThuiszorgInHolland werken we voornamelijk van maandag tot en met vrijdag tussen 07:30 en 17:00 en op zaterdagochtend tussen 07:30 en 12:00. Je kunt zelf aangeven welke dagdelen je beschikbaar bent en aan de hand daarvan roosteren wij cliënten in. Zo kun je werk en privé goed combineren. Bovendien is er altijd de mogelijkheid om extra uren te werken, mocht je dat willen.

Hoe kan ik solliciteren bij ThuiszorgInHolland?

Bij ThuiszorgInHolland zijn we altijd op zoek naar nieuwe en gemotiveerde medewerkers. Wil je graag aan de slag in de huishoudelijke thuiszorg, of heb je vragen over een van onze vacatures? Neem dan gerust contact met ons op via onze website. Via onze website kun je solliciteren op een van onze vacatures of je CV achterlaten voor een open sollicitatie. Of neem contact op via onze Live chat op https://thuiszorginholland.nl/contact/. Wij staan graag voor je klaar en helpen je graag verder op weg naar een boeiende en uitdagende loopbaan in de thuiszorg.

Dankbaar werk in de huishoudelijke thuiszorg

Bij ThuiszorgInHolland werken we met gemotiveerde medewerkers die ons ondersteunen bij het verlenen van diensten aan onze cliënten. Onze medewerkers ervaren het werken in de huishoudelijke thuiszorg als dankbaar werk dat bijdraagt aan het levensgeluk van onze cliënten. Dankzij jouw hulp zorg je ervoor dat elk huis schoon en leefbaar blijft. Bovendien kun je bij ons zelf jouw beschikbaarheid aangeven en flexibel aan de slag gaan. Zo kun je werk en privé goed combineren en bijdragen aan de kwaliteit van leven van anderen. Neem gerust contact met ons op via https://thuiszorginholland.nl/contact/ en ontdek de mogelijkheden van werken in de thuiszorg!

FAQs

1. Wat houdt de huishoudelijke thuiszorg in en wat zijn de voordelen?

De huishoudelijke thuiszorg is gericht op het ondersteunen van onze cliënten bij het huishouden. Denk bijvoorbeeld aan stofzuigen, ramen lappen of het doen van de was. Bij ThuiszorgInHolland hechten we veel waarde aan persoonlijk contact en dienstverlening op maat. Bij ons draag je bij aan het levensgeluk van onze cliënten. Bovendien kun je bij ons aan de slag met een flexibele parttime baan en zelf jouw beschikbaarheid aangeven.

2. Welke mogelijkheden zijn er voor omscholing en bijscholing?

Bij ThuiszorgInHolland bieden wij volop mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen. Via onze TIH Academie kun je jouw kennis en vaardigheden op het gebied van de huishoudelijke thuiszorg optimaliseren. Ook kun je bij ons diverse trainingen en cursussen volgen om jezelf verder te specialiseren. Heb je al ervaring in de zorg? Dan kun je bij ons doorgroeien naar een meer verantwoordelijke functie, zoals planning en coördinatie.

3. Hoe kan ik solliciteren bij ThuiszorgInHolland?

Via onze website kun je solliciteren op een van onze vacatures of je CV achterlaten voor een open sollicitatie. Of neem contact op via onze Live chat op https://thuiszorginholland.nl/contact/. Wij staan graag voor je klaar en helpen je graag verder op weg naar een boeiende en uitdagende loopbaan in de thuiszorg.

Als huishoudelijke hulp bij ThuiszorgInHolland is het mogelijk om ingezet te worden voor schoonmaakwerkzaamheden, waaronder het reinigen van sanitair, afstoffen en stofzuigen van verschillende ruimtes in huis. Daarnaast behoren ook het lappen van ramen en het schoonmaken van de badkamer tot de taken van een huishoudelijke hulp medewerker.

Het is echter niet mogelijk om als huishoudelijke hulp ingezet te worden voor boodschappen of begeleiding. Dit zijn taken die niet binnen het takenpakket van een huishoudelijke hulp vallen. Het is belangrijk om te weten dat een huishoudelijke hulp medewerker geen kook- of waswerkzaamheden uitvoert en ook niet verantwoordelijk is voor het toedienen van medicijnen.

Als je geïnteresseerd bent om te werken als huishoudelijke hulp bij ThuiszorgInHolland, dan kun je kijken naar de vacatures die beschikbaar zijn op onze website. We bieden regelmatig vacatures aan voor huishoudelijke hulp medewerkers. Een bijbaan als huishoudelijke hulp kan ook mogelijk zijn.

Bij ThuiszorgInHolland bieden we huishoudelijke ondersteuning aan mensen die behoefte hebben aan hulp in de huishouding. Het werk als huishoudelijke hulp is belangrijk en draagt bij aan het welzijn van onze cliënten. Als medewerker in de thuiszorg, sta je vaak bij de mensen thuis “over de vloer” om te helpen bij het schoonhouden van hun huis.

De schaal voor huishoudelijke hulp en thuiszorg is afhankelijk van de functie en ervaring van de medewerker. Als medewerker in de thuiszorg kun je doorgroeien en hogerop komen binnen de organisatie.

Als je wilt solliciteren als medewerker in de thuiszorg bij ThuiszorgInHolland, dan kun je jouw CV en motivatiebrief sturen naar ons HR-team. We zullen je sollicitatie zorgvuldig beoordelen en je uitnodigen voor een eventueel gesprek als je voldoet aan de gestelde eisen.

Al met al biedt werken als huishoudelijke hulp bij ThuiszorgInHolland een uitdagende en bevredigende carrière mogelijkheid. We hopen dat dit antwoord jouw vraag heeft beantwoord en dat je meer inzicht hebt gekregen in de taken en mogelijkheden als huishoudelijke hulp bij ThuiszorgInHolland.

Als jij op zoek bent naar een baan als thuiszorgmedewerker of huishoudelijke hulp in Eindhoven, dan is ThuiszorgInHolland een perfecte keuze voor jou!
Als medewerker bij ons, heb je de flexibiliteit om te werken wanneer jij beschikbaar bent.
Daarnaast kun je rekenen op een uitstekend salaris van €13,04 tot €16,01 bruto per uur, afhankelijk van je ervaring.

Naast de goede verdiensten, bieden wij ook een aantal andere voordelen.
Zo krijg je 8% vakantietoeslag, een eindejaarsuitkering van 8,33% en een fietsvergoeding van €1,37 netto per gewerkte dag.
Dit alles maakt het werken bij ThuiszorgInHolland een ideaal uitgangspunt voor iemand die op zoek is naar een baan die perfect te combineren is met bijvoorbeeld studie, gezin of een andere bijbaan.

Werken bij ons betekent ook wijkgericht werken, wat betekent dat je dicht bij huis werkt.
Hierdoor kun je echt iets betekenen voor je medemens en ben je in staat om zelfstandig te werken (in overleg met de cliënt).

Om bij ons te komen werken, moet je in het bezit zijn van een smartphone met internet en verklaring omtrent gedrag (VOG).
Wij zoeken iemand die betrouwbaar, respectvol, behulpzaam is en de Nederlandse taal verstaat en spreekt.

Bij ThuiszorgInHolland voldoen wij aan de Cao Thuiszorg.
Hierdoor weet je zeker dat je een eerlijk salaris krijgt en dat je rechten en plichten goed geregeld zijn.
Kijk dus snel of er bij ons vacatures openstaan en solliciteer direct!

ThuiszorgInHolland is aangesloten bij de cao VVT. De huishoudelijke hulp is ingedeeld in de specifieke salarisschaal voor hulp bij het huishouden. Naast dit uurloon ontvangt de huishoudelijke hulp een fietsvergoeding per dag. In periode 5 van ieder jaar wordt er 8% vakantiegeld uitgekeerd en in periode 11 van ieder jaar 8,33% eindejaarsuitkering.

Per 1 oktober 2024 zal er een volgende CAO verhoging plaatsvinden, waarbij het bruto uurloon hoger komt te liggen. Voor meer informatie over het werken in de thuiszorg, zie hoe is het werken in de thuiszorg?

Als huishoudelijke hulp kun je maximaal 28 uur per week werken. Dit biedt je een ideale baan om te combineren met studeren, het zorgen voor je gezin of het nastreven van tijdrovende hobby’s. Het is belangrijk om te weten dat het aantal uur dat je werkt afhankelijk is van de behoeften van de klant en de beschikbare vacatures bij thuiszorgorganisaties. Sommige klanten hebben bijvoorbeeld meer hulp nodig dan anderen en er kunnen ook seizoensgebonden veranderingen zijn in de vraag naar huishoudelijke hulpen. Over het algemeen biedt deze baan echter flexibele uren en kan het een goede optie zijn voor mensen die op zoek zijn naar een deeltijdbaan.

Het salaris van een huishoudelijke hulp varieert afhankelijk van ervaring en de organisatie waarvoor je werkt. Het is belangrijk om te weten hoe je jezelf kunt positioneren binnen de schaal van huishoudelijke hulp.

Hoe ga je om met privacy en gevoelige informatie van cliënten?

Wijkgericht werken

Bij thuiszorg werken veel zorgmedewerkers wijkgericht. Dit betekent dat zij in de buurt van hun cliënten werken. Er hoeft daarom niet vanuit kantoor gewerkt te worden. Veel medewerkers gaan met de fiets en krijgen hiervoor een dagvergoeding.

Werken volgens afspraken en richtlijnen

Medewerkers van ThuiszorgInHolland werken zelfstandig volgens afspraken met de cliënt en volgens richtlijnen van de organisatie. Mocht een medewerker vragen hebben, dan kunnen deze gesteld worden aan de zorgcoördinatoren of kantoormedewerkers.

Medewerkersportaal

Op het medewerkersportaal kunnen de medewerkers onder andere het werkrooster inzien. Zo kunnen zij zien wanneer zij bij welke cliënt moeten zijn en waar de cliënt woont.

TIH Academie

Medewerkers kunnen hun kennis en kunde zelfstandig verbeteren via de TIH academie. Dit is een online platform met informatie over werken in de thuiszorg.

Privacy en gevoelige informatie

Eén van de belangrijkste zaken binnen de thuiszorg is het waarborgen van de privacy van de cliënten en het beschermen van gevoelige informatie. Het is voor medewerkers van ThuiszorgInHolland dan ook van groot belang om zorgvuldig om te gaan met persoonlijke informatie van cliënten.

Protocollen en richtlijnen

Om de privacy en gevoelige informatie van cliënten te waarborgen zijn er binnen ThuiszorgInHolland diverse protocollen en richtlijnen opgesteld. Deze protocollen en richtlijnen dienen door medewerkers nauwkeurig te worden opgevolgd.

Opvolgen van richtlijnen

ThuiszorgInHolland hecht veel waarde aan het opvolgen van de richtlijnen en protocollen. Medewerkers krijgen dan ook regelmatig trainingen over informatiebeveiliging en privacybescherming.

Veiligheid van gegevens

De veiligheid van gegevens staat hoog op de agenda bij ThuiszorgInHolland. Er wordt gewerkt met systemen en programma’s die ervoor zorgen dat gevoelige informatie veilig wordt opgeslagen, verzonden en verwerkt. Zo worden bijvoorbeeld bestanden versleuteld en wordt er gewerkt met een tweestapsverificatie.

Conclusie

Binnen ThuiszorgInHolland wordt veel waarde gehecht aan het waarborgen van de privacy en beschermen van de gevoelige informatie van cliënten. Er zijn diverse protocollen en richtlijnen opgesteld die door medewerkers dienen te worden opgevolgd. Daarnaast wordt er veel aandacht besteed aan het trainen en opleiden van medewerkers op het gebied van privacybescherming en informatiebeveiliging.

FAQ’s:

    1. Hoe gaat ThuiszorgInHolland om met de privacy van cliënten?

ThuiszorgInHolland hecht veel waarde aan de privacy van cliënten en heeft diverse protocollen en richtlijnen opgesteld om deze te waarborgen en om gevoelige informatie te beschermen. Medewerkers krijgen regelmatig trainingen over informatiebeveiliging en privacybescherming.

    1. Kan ik mijn kennis en kunde binnen ThuiszorgInHolland optimaliseren?

Ja, dat kan zeker. Via de TIH academie kun je zelfstandig jouw kennis en kunde verbeteren. Dit is een online platform met nuttige informatie over werken in de thuiszorg.

    1. Hoe kan ik contact opnemen met ThuiszorgInHolland?

Je kunt contact opnemen met ThuiszorgInHolland door ons te bellen of een e-mail te sturen naar info@thuiszorginholland.nl

Om uw rooster te raadplegen als huishoudelijke hulp bij ThuiszorgInHolland, kunt u inloggen op ons online platform voor medewerkers. Dit platform biedt u toegang tot uw rooster, informatie over cliënten en updates over werken in de thuiszorg.

Uw rooster bevat details over de huishoudelijke ondersteuning die u moet bieden, zoals schoonmaken, ramen lappen binnen en sanitair reinigen. Het is belangrijk om regelmatig uw rooster te controleren om op de hoogte te blijven van eventuele wijzigingen.

Mocht u problemen ondervinden bij het inzien van uw rooster of vragen hebben over thuisondersteuning, neem dan contact op met uw leidinggevende of het kantoor van ThuiszorgInHolland. We staan altijd klaar om u te ondersteunen bij uw werk als medewerker thuiszorg.

Als huishoudelijke hulp bij ThuiszorgInHolland kun je parttime werken, waarbij je zelf kunt aangeven hoeveel uur per week je beschikbaar bent. Het aantal uren dat je werkt, hangt af van de vraag van onze cliënten en jouw beschikbaarheid. Als thuishulp medewerker/schoonmaker/interieurverzorger etc voer je verschillende werkzaamheden uit, zoals het schoonmaken van de woning, ramen lappen binnen, sanitair reinigen, afstoffen, stofzuigen en de badkamer schoonmaken. Let op: als thuishulp medewerker doe je geen taken als koken, wassen, aankleden, strijken, boodschappen doen of medicijnen toedienen.

Bij ThuiszorgInHolland werken we met een schaal voor huishoudelijke hulp, waarbij het uurloon afhangt van je ervaring en opleiding. Als je interesse hebt om als huishoudelijke hulp te werken, kun je solliciteren op onze vacatures voor thuishulp. Dit kan zowel als bijbaan of als fulltime baan, afhankelijk van jouw beschikbaarheid en wensen.

Onze thuishulp medewerkers werken in de thuiszorg en bieden thuisondersteuning aan mensen die het nodig hebben. Als medewerker thuiszorg ben je er om mensen te helpen met hun dagelijkse taken en het bieden van huishoudelijke ondersteuning. Wij vinden het belangrijk dat onze medewerkers betrouwbaar en flexibel zijn en zich goed kunnen aanpassen aan de behoeften van onze cliënten.

Kortom, als je interesse hebt om als huishoudelijke hulp te werken bij ThuiszorgInHolland, kun je solliciteren op onze vacatures voor thuishulp en aangeven hoeveel uur per week je beschikbaar bent.

Wat kunnen we verwachten van de toekomst van de thuiszorg op gebied van salarissen en arbeidsvoorwaarden?

Thuiszorg is een dankbaar beroep. Het ondersteunen van cliënten bij huishoudelijke taken draagt bij aan het levensgeluk van de cliënt. ThuiszorgInHolland biedt haar medewerkers een flexibele parttime baan aan, waarbij de medewerker zelf aangeeft op welke vaste dagdelen zij beschikbaar zijn. Dit zorgt voor een gezonde balans tussen werk en privéleven. Maar hoe ziet de toekomst van de thuiszorg eruit op gebied van salarissen en arbeidsvoorwaarden?

De toekomst van de thuiszorg

De vraag naar thuiszorg blijft toenemen. Het CBS voorspelt dat er in 2040 4,7 miljoen 65-plussers zijn in Nederland.. Het aantal zorgbehoevenden groeit hiermee ook en dat vraagt om meer thuiszorgmedewerkers. Thuiszorgmedewerkers zijn onmisbaar in de toekomst van de zorgsector.

Salarissen en arbeidsvoorwaarden

ThuiszorgInHolland biedt haar medewerkers een marktconform salaris en goede arbeidsvoorwaarden. Het erkennen en belonen van hun harde werk is zeer belangrijk voor het bedrijf. In de toekomst zal het aanbieden van goede salarissen en arbeidsvoorwaarden steeds belangrijker worden om gekwalificeerde medewerkers te werven en te behouden. Thuiszorgorganisaties moeten zich onderscheiden van elkaar om aantrekkelijk te blijven voor (toekomstige) werknemers.

Werken bij ThuiszorgInHolland

ThuiszorgInHolland biedt een werkomgeving waarin flexibiliteit, zelfstandigheid en het ondersteunen van cliënten centraal staan. Medewerkers werken wijkgericht en hebben vaste cliënten waar ze wekelijks of tweewekelijks komen voor huishoudelijke ondersteuning. ThuiszorgInHolland probeert zo goed mogelijk aan de beschikbaarheid van de medewerkers tegemoet te komen. Extra uren werken is altijd mogelijk. Medewerkers hebben een eigen medewerkersportaal waarop ze onder andere het werkrooster kunnen inzien. Daarnaast biedt de TIH Academie de mogelijkheid voor werknemers om hun kennis en kunde zelfstandig te optimaliseren.

Klaar voor de toekomst

ThuiszorgInHolland investeert in haar werknemers en is klaar voor de toekomst van de thuiszorg. Goede salarissen en arbeidsvoorwaarden zijn hierbij cruciaal. Werken bij ThuiszorgInHolland betekent werken in een dienstverlenende instelling waar persoonlijke aandacht en sociale vaardigheden van groot belang zijn.

Veelgestelde vragen

1. Wat is het doel van de werkzaamheden in de thuiszorg?

Alle werkzaamheden zijn gericht op het realiseren van een schoon en leefbaar huis voor de cliënt.

2. Zijn er mogelijkheden om extra uren te werken?

Ja, naast vaste cliënten waar je wekelijks of tweewekelijks werkt, is er altijd de mogelijkheid om extra uren te werken.

3. Wat zijn de werktijden in de thuiszorg?

De ondersteuning wordt gewoonlijk verleend van maandag tot en met vrijdag tussen 07:30 en 17:00 en zaterdagochtend tussen 07:30 en 12:00.

Interesse in werken bij ThuiszorgInHolland?

Ben jij op zoek naar een flexibele, parttime baan in de thuiszorg? ThuiszorgInHolland biedt goede salarissen en arbeidsvoorwaarden. Neem contact met ons op.

Meer laden