Een veelgestelde vraag

Wat is het belang van empathie en inlevingsvermogen in de thuiszorg?

Wat is het belang van persoonlijke empathie en inlevingsvermogen in huishoudelijke thuiszorg?

Huishoudelijke thuiszorg is een belangrijk onderdeel van de zorgbranche. Het biedt hulp aan mensen die, om verschillende redenen, niet in staat zijn om zichzelf te onderhouden en hun huishouden te runnen. Bij thuiszorg is er meer nodig dan alleen het bieden van praktische oplossingen. Het is essentieel dat huishoudelijke thuiszorgmedewerkers empathie en inlevingsvermogen tonen. Voordat we de redenen voor deze belangrijke eigenschappen uitleggen, laten we eens kijken naar de voordelen van huishoudelijke thuiszorg.

De voordelen van huishoudelijke thuiszorg

De huishoudelijke thuiszorg kan worden onderverdeeld in twee taken – het schoonmaken van het huis en het bieden van huishoudelijke ondersteuning. In beide gevallen profiteert de cliënt van een aantal voordelen.

Hulp bij huishoudelijke klusjes

Voor mensen die om welke reden dan ook niet in staat zijn om hun huishouden te draaien, kan huishoudelijke thuiszorg een uitkomst zijn. Door hulp bij huishoudelijke klusjes kan de cliënt rustiger en comfortabeler leven. Het biedt ze een kans om zich te richten op andere problemen die hun aandacht vergen, zoals gezondheid of sociaal welzijn.

Sociaal contact

Naast de waardevolle ondersteuning die huishoudelijke thuiszorgmedewerkers aanbieden, krijgen cliënten ook de gelegenheid om gezelschap en menselijk contact te hebben. Voor veel mensen die alleen wonen, kan dit soort contact een belangrijk onderdeel zijn van hun dagelijkse leven.

Het belang van empathie en inlevingsvermogen in huishoudelijke thuiszorg

Empathie en inlevingsvermogen zijn belangrijke kwaliteiten voor huishoudelijke thuiszorgmedewerkers. Hieronder vind je enkele belangrijke redenen waarom:

Betere communicatie

Empathie en inlevingsvermogen helpen huishoudelijke thuiszorgmedewerkers beter te communiceren met hun cliënten. Ze kunnen signalen en hints van de cliënt oppakken, waardoor ze zich meer comfortabel en begrepen voelen. Door goed te communiceren kunnen extra ondersteuningsbehoeften gemakkelijker worden opgemerkt en opgelost.

Vertrouwen opbouwen

Empathie en inlevingsvermogen helpen huishoudelijke thuiszorgmedewerkers om vertrouwen op te bouwen bij hun cliënten. Door het tonen van deze karaktereigenschappen laat de thuiszorgmedewerker zien dat ze om de cliënt geven en geïnteresseerd zijn in hun welzijn. Dit kan later in de dienstverlening helpen bij het oplossen van problemen en het bieden van de juiste ondersteuning.

Gevoel van voldoening

Tenslotte kan empathie en inlevingsvermogen zowel huishoudelijke thuiszorgmedewerkers als cliënten een gevoel van voldoening geven. Door contact te maken en elkaar beter te leren kennen, kan een band worden opgebouwd. Een sterkere band kan ertoe leiden dat cliënten zich beter behandeld voelen en zich meer gewaardeerd voelen. Voor de huishoudelijke thuiszorgmedewerker kan het fijn zijn om deel uit te maken van deze verbetering van het dagelijks leven van de cliënt.

Thuiszorg in Nederland

Bij ThuiszorgInHolland begrijpen we het belang van empathie en inlevingsvermogen in de huishoudelijke thuiszorg. Onze medewerkers werken zelfstandig volgens de afspraken met de cliënt en de richtlijnen die we vanuit ThuiszorgInHolland bieden. Onze zorgcoördinatoren en kantoormedewerkers helpen ook bij vragen. Als u meer wilt weten over de thuiszorgmogelijkheden in Nederland, kunt u altijd onze website bezoeken op thuiszorginholland.nl.

FAQs

1. Wat zijn de voordelen van huishoudelijke thuiszorg?

Huishoudelijke thuiszorg biedt hulp aan mensen die niet in staat zijn om hun huishoudelijke taken uit te voeren. Dit kan een cliënt helpen om zich te richten op andere problemen, zoals sociaal welzijn of gezondheid, en tegelijkertijd kan huishoudelijke thuiszorg ook sociaal contact en menselijk begrip bieden.

2. Wat als ik extra ondersteuning nodig heb?

Bij ThuiszorgInHolland werken onze medewerkers zelfstandig volgens de afspraken die we maken met de cliënt en de richtlijnen die we aanbieden. Onze zorgcoördinatoren en kantoormedewerkers zijn er om te helpen met alle vragen of extra ondersteuningsbehoeften van cliënten.

3. Hoe kan ik ThuiszorgInHolland bereiken?

U kunt ons op verschillende manieren bereiken. Een van de gemakkelijkste is om onze website te bezoeken op thuiszorginholland.nl/contact. Hier vindt u onze live chatdienst waarmee u gemakkelijk en snel contact kunt opnemen met onze medewerkers. U kunt ons ook bellen op 088 – 99 11 300, of een e-mail sturen naar info@thuiszorginholland.nl.

Contacteer ons gerust als u meer wilt weten over onze diensten en wat we voor u kunnen betekenen.

Wil je dit onderwerp op je gemak nalezen? Dat kan! Download dan hieronder het PDF document.

Gerelateerde veelgestelde vragen

Als huishoudelijke hulp bij ThuiszorgInHolland zijn er verschillende doorgroeimogelijkheden. Je kunt je bijvoorbeeld verder ontwikkelen in de thuisondersteuning, waarbij je naast huishoudelijke taken ook cliënten helpt met andere aspecten van hun dagelijks leven. Daarnaast zijn er mogelijkheden om je te specialiseren in bepaalde schoonmaaktaken, zoals ramen lappen binnen of sanitair reinigen. Tevens bieden wij trainingen en cursussen aan waarmee je je kennis kunt vergroten en jezelf kunt professionaliseren binnen de thuiszorg. Hierdoor kun je bijvoorbeeld doorgroeien naar een functie als medewerker thuiszorg of een coördinerende rol op je nemen.

Hoe ThuiszorgInHolland de werkdruk reguleert voor een gezonde werk-privé balans

ThuiszorgInHolland biedt huishoudelijke ondersteuning aan cliënten door het hele land. Veel van onze medewerkers ervaren dit werk als dankbaar, omdat zij bijdragen aan een stukje levensgeluk van de cliënt. Om ervoor te zorgen dat onze medewerkers gezond en tevreden blijven, hanteren we een aantal maatregelen om de werkdruk te reguleren. Zo kun jij als huishoudelijke hulp bij ThuiszorgInHolland een gezonde werk-privé balans behouden.

Flexibiliteit in werktijden en roosters

ThuiszorgInHolland biedt een flexibele, parttime baan aan huishoudelijke hulpen. Jij geeft aan welke vaste dagdelen je beschikbaar bent, en op basis daarvan worden cliënten ingeroosterd. Naast vaste cliënten waar je wekelijks of 2-wekelijks komt, is er altijd de mogelijkheid om extra uren te werken. We proberen zo goed mogelijk aan jouw beschikbaarheid tegemoet te komen, en je kunt zelfstandig jouw werkrooster inzien via ons Medewerkersportaal.

Wijkgericht werken

Je gaat als huishoudelijke hulp direct vanuit jouw woonadres naar cliënten toe, waardoor je vaak op de fiets naar het werk kunt. De (meeste) cliënten wonen namelijk dicht bij jou in de buurt. Dit draagt bij aan een gezonde werk-privé balans, omdat je geen reistijd hebt en geen extra kantoortijd nodig hebt. Je werkt zelfstandig volgens de richtlijnen die je vanuit ThuiszorgInHolland ontvangt, maar onze zorgcoördinatoren en kantoormedewerkers helpen je bij vragen.

Voldoende beschikbare uren

Om de werkdruk te reguleren en jouw werk-privé balans gezond te houden, proberen we bij ThuiszorgInHolland zoveel mogelijk aan te sluiten op jouw beschikbaarheid. Mocht je nog beschikbare uren over hebben naast jouw vaste cliënten, dan kunnen we je inroosteren ter vervanging van een (zieke) collega. Deze extra uren zijn dus geheel vrijblijvend.

Een persoonlijke benadering

ThuiszorgInHolland heeft een dienstverlenende instelling, en we vinden het belangrijk dat jij als huishoudelijke hulp zowel ondersteuning als persoonlijke aandacht biedt aan de cliënt. We werken daarom met wijkteams, waardoor je collega’s hebt waar je op terug kunt vallen. Ook kun je jouw kennis en kunde zelfstandig optimaliseren via onze TIH Academie, een online platform met nuttige informatie over werken in de thuiszorg.

Conclusie

Bij ThuiszorgInHolland doen we er alles aan om jou als huishoudelijke hulp een gezonde werk-privé balans te laten behouden. We bieden flexibiliteit in werktijden en roosters, wijkgericht werken, voldoende beschikbare uren en een persoonlijke benadering. Zodat jij als huishoudelijke hulp optimaal kunt functioneren.

Dankbaar werk

Veel huishoudelijke hulpen bij ThuiszorgInHolland ervaren het werken als een dankbare taak. Je draagt immers bij aan een stukje levensgeluk van de cliënt, door het ondersteunen in het huishouden. Iedere cliënt ontvangt een aantal uren huishoudelijke ondersteuning in de week, waarbij het doel is om een schoon en leefbaar huis te realiseren. Hierbij zijn jouw sociale vaardigheden van groot belang.

Contact

Wil jij graag werken als huishoudelijke hulp bij ThuiszorgInHolland? Neem dan contact met ons op via Live chat op onze contactpagina.

Live chat

De juiste huishoudelijke ondersteuning kan bijzonder belangrijk zijn om een cliënt zo lang mogelijk zelfstandig te laten wonen. Want sommige cliënten hebben net iets meer hulp dan andere cliënten nodig om in de samenleving mee te doen.

Zij hebben vaak begeleiding nodig om hun huishouden structuur te geven, aangezien zij dit niet zelf meer kunnen doen. Denk hierbij aan cliënten met een verstandelijke beperking, psychiatrische problemen of beginnende dementie.

Als er een ondersteuning bij het huishouden nodig is, dan kan dit via de gemeente aangevraagd worden. De Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) zorgt er immers via de gemeente voor dat mensen zo lang mogelijk in hun huis kunnen blijven wonen.

Er zijn voor dat doel drie categorieën van huishoudelijke ondersteuning:

Categorie 1. Huishoudelijke ondersteuning (HO) of Huishoudelijke hulp 1 (HH1)
Dit is enkel een ondersteuning bij het schoonmaken van een woning. Deze ondersteuning kan uit licht of zwaar huishoudelijk werk bestaan. Maar ook de verzorging van bijvoorbeeld was- en strijkgoed.

Categorie 2. Huishoudelijke ondersteuning plus (HO+) of Huishoudelijke hulp 2 (HH2)
Bij deze ondersteuning is er naast de standaard huishoudelijke ondersteuning ook mogelijk een specifieke hulp bij de organisatie van een huishouding of wellicht extra hulp bij de verzorging van kinderen.

Categorie 3. Huishoudelijke ondersteuning zorgstudio (HOZ)
Deze categorie geldt alleen voor personen die in een verzorgingshuis zelfstandig een kamer huren. Deze ondersteuning is dan enkel een zorg in natura. De zorgaanbieder bepaalt in dit geval hoe er zorg verstrekt wordt en zorgt daarbij ook voor de administratie.

Bij de HO+ ondersteuning wordt er actief geholpen een huishouden te organiseren. De thuishulp denkt in deze gevallen mee over wat er precies in huis moet gebeuren. De huishoudelijke hulp kan in dit geval iemand ook leren hoe bepaalde huishoudelijke klussen uitgevoerd moeten worden. Of helpt mee met het wassen van de kleding.

De huishoudelijke begeleiding zal in dit soort gevallen ook uit het signaleren van bepaalde situaties bestaan. De hulp bij het huishouden functioneert dan ook als ‘de ogen en oren’ van die cliënt. Als de hulp bij het huishouden veranderingen bij deze cliënt of in het huishouden constateert, dan moet dit gemeld worden zodat de juiste hulp voor deze persoon ingezet kan worden.

Enkele omstandigheden waaraan gedacht kan worden is het zien of een persoon zichzelf vervuilt. Of dat er eten in de koelkast ligt wat (ver) over de datum is. Er zou ook geconstateerd kunnen worden dat een individu aan het verzamelen slaat.

Om uw rooster te raadplegen als huishoudelijke hulp bij ThuiszorgInHolland, kunt u inloggen op ons online platform voor medewerkers. Dit platform biedt u toegang tot uw rooster, informatie over cliënten en updates over werken in de thuiszorg.

Uw rooster bevat details over de huishoudelijke ondersteuning die u moet bieden, zoals schoonmaken, ramen lappen binnen en sanitair reinigen. Het is belangrijk om regelmatig uw rooster te controleren om op de hoogte te blijven van eventuele wijzigingen.

Mocht u problemen ondervinden bij het inzien van uw rooster of vragen hebben over thuisondersteuning, neem dan contact op met uw leidinggevende of het kantoor van ThuiszorgInHolland. We staan altijd klaar om u te ondersteunen bij uw werk als medewerker thuiszorg.

Bij ThuiszorgInHolland begrijpen we dat ziekte onvermijdelijk is en dat uw gezondheid voorop staat. Als u als huishoudelijke hulp ziek bent en niet in staat bent om te werken, volgt u de volgende stappen:

1.Informeer ThuiszorgInHolland zo snel mogelijk over uw situatie. Neem contact op met uw contactpersoon of de planning van ThuiszorgInHolland en leg uit dat u ziek bent en niet in staat bent om uw thuisondersteuning taken uit te voeren.
2.Zorg voor een doktersverklaring indien nodig, vooral als uw ziekte langer duurt dan verwacht. Houd ThuiszorgInHolland op de hoogte van uw herstelproces.
3.ThuiszorgInHolland zal zorgen voor vervanging. Wij zullen proberen om een andere medewerker thuiszorg te vinden die uw cliënten kan ondersteunen bij hun huishoudelijke ondersteuning en schoonmaaktaken, zoals ramen lappen binnen en sanitair reinigen, tot u weer beter bent en kunt werken.

Bij ThuiszorgInHolland staan we voor kwalitatieve zorg en ondersteuning, en het welzijn van onze medewerkers is voor ons van groot belang. Neem de tijd om volledig te herstellen voordat u weer aan het werk gaat. Als u vragen of zorgen heeft over uw situatie, neem dan gerust contact op met uw contactpersoon bij ThuiszorgInHolland.

Wanneer je op zoekt bent naar een baan in de thuiszorg in de regio Amsterdam. Dan is ThuiszorgInHolland op zoek naar jou! Als huishoudelijke hulp kun je bij ons een fijne, flexibele baan vervullen waarin je cliënten in hun eigen omgeving ondersteunt.
Wij bieden diverse vacatures voor parttime medewerkers en zijn op dit moment per direct op zoek naar mensen die deze verantwoordelijke taak op zich willen nemen.

Als thuiszorg medewerker bij ons maak je deel uit van een hecht team dat zich inzet voor de zorg van onze cliënten.
Je werkt parttime en kunt je uren in overleg met ons inplannen. Hierdoor is het ook mogelijk om deze baan als bijbaan naast je studie of andere activiteiten te vervullen.

Deze baan als huishoudelijke hulp is zeker niet saai. Je bouwt een fijne band op met je cliënten en bent voor hen een vertrouwd gezicht.
Bovendien vinden wij gezelligheid en een grapje maken belangrijk in het werk.

Ben je enthousiast geworden en op zoek naar een vacature in de thuiszorg?
Dan nodigen wij je van harte uit om te solliciteren bij ThuiszorgInHolland.
Het salaris is conform CAO VVT thuiszorg afhankelijk van je ervaring.
Wij kijken ernaar uit om jouw sollicitatie te ontvangen!

Als je op zoek bent naar een baan als huishoudelijke hulp/thuiszorg medewerker/schoonmaker/werkster in Noordenveld, dan is ThuiszorgInHolland een goede optie voor jou.

Bij ons werken we volgens de CAO VVT huishoudelijke hulp, wat betekent dat je verzekerd bent van een goed salaris en arbeidsvoorwaarden.

Hierdoor hoef jij je niet druk te maken over hoeveel je gaat verdienen of hoeveel vakantie je hebt, maar kun je je concentreren op wat echt belangrijk is: de zorg voor de mensen die het nodig hebben.

Als huishoudelijke hulp bij ThuiszorgInHolland werk je flexibel, zodat je je baan kunt combineren met je andere verplichtingen.

Je kunt zelf bepalen wanneer je beschikbaar bent, zodat je altijd voldoende vrije tijd overhoudt.

Daarnaast werk je ook nog eens dicht bij huis, wat betekent dat je niet veel tijd kwijt bent aan reizen en meer tijd overhoudt om te ontspannen.

Met ons werk ben je verzekerd van een goed salaris, variërend van €13,04 tot €16,01 bruto per uur, afhankelijk van je ervaring.

Daarnaast ontvang je ook een fietsvergoeding van €1,37 netto per gewerkte dag en een eindejaarsuitkering van 8,33%.

Hierdoor kun je nog meer geld verdienen, terwijl je beweegt en eindejaar cadeautjes kunt kopen.

Onze thuiszorg medewerkers werken zelfstandig, in overleg met de cliënt en er is altijd een ondersteuningsplan beschikbaar.

Wat vraagt ThuiszorgInHolland? Wonen in Noordenveld, het bezit van een mobiele telefoon met internet, een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) en een aanpakker die initiatief neemt, die betrouwbaar, respectvol en behulpzaam is en goed Nederlands verstaat en spreekt.

Dus als je op zoek bent naar een baan als huishoudelijke hulp in Noordenveld, met een uitstekend salaris en goede arbeidsvoorwaarden, dan is ThuiszorgInHolland de perfecte optie voor jou!

Jij bent op zoek naar een baan als huishoudelijke hulp of thuiszorg medewerker in de regio Amsterdam! Bij ThuiszorgInHolland zijn wij op zoek naar jou.
Als huishoudelijke hulp krijg je een goed salaris en werk je flexibel wanneer jij beschikbaar bent.
Het salaris is afhankelijk van jouw ervaring en varieert van €12,25 tot €15,22 bruto per uur, volgens de salarisschaal CAO VVT 2023.
Daarnaast ontvang je 8% vakantietoeslag en 8,33% eindejaarsuitkering.
En als jij op de fiets naar je cliënt gaat, krijg je zelfs een fietsvergoeding van €1,33 netto per gewerkte dag.
Dit is de ideale combinatie met jouw studie, gezin, andere bijbaan of spannende hobby’s.

Jij werkt in jouw eigen regio en kunt lekker dicht bij huis werken. Je verstaat en spreekt Nederlands en neemt initiatief.
Als thuiszorgmedewerker maak je echt een verschil voor je medemens.
Jij werkt zelfstandig, in overleg met de cliënt, en hebt een ondersteuningsplan.

Om in aanmerking te komen voor deze vacature als huishoudelijke hulp, moet je wonen in Amsterdam en in het bezit zijn van een mobiele telefoon met internet.
Verder is een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) onderdeel van de procedure.

Als jij betrouwbaar, respectvol en behulpzaam bent, dan is ThuiszorgInHolland op zoek naar jou!
Wij zijn per direct op zoek naar huishoudelijke hulp en dit is jouw kans om onderdeel te zijn van ons team van thuiszorgmedewerkers.

De innovaties die het werk van huishoudelijke hulpen in de thuiszorg vergemakkelijken

Huishoudelijke hulpen vormen een belangrijk onderdeel van de thuiszorg. Ze spelen een cruciale rol in het ondersteunen van ouderen en hulpbehoevenden bij het uitvoeren van huishoudelijke taken, waardoor deze personen langer zelfstandig thuis kunnen blijven wonen. Maar hoe kunnen deze huishoudelijke hulpen geholpen worden bij het uitvoeren van hun taken? Hieronder bespreken we enkele innovaties die het werk van huishoudelijke hulpen in de thuiszorg vergemakkelijken.

Slimme huishoudelijke apparaten

De opkomst van slimme huishoudelijke apparaten heeft ervoor gezorgd dat het werk van huishoudelijke hulpen een stuk gemakkelijker wordt. Deze apparaten, zoals robotstofzuigers, slimme koelkasten en wasmachines, zijn in staat om taken automatisch uit te voeren, waardoor huishoudelijke hulpen meer tijd krijgen om zich op andere zaken te concentreren.

Apps voor communicatie en planning

Er zijn tegenwoordig tal van apps beschikbaar die kunnen worden gebruikt voor communicatie en planning. Deze apps stellen huishoudelijke hulpen in staat om hun werkzaamheden beter te plannen en om gemakkelijk te communiceren met cliënten en collega’s. Zo biedt ThuiszorgInHolland een medewerkersportaal waarop huishoudelijke hulpen onder andere het werkrooster kunnen inzien en waarop ze kunnen communiceren met hun collega’s.

Slimme sensoren

Met behulp van slimme sensoren kan de zorg voor ouderen en hulpbehoevenden worden verbeterd. Deze sensoren zijn in staat om beweging, temperatuur en lichtsterkte te meten en kunnen zo signaleren wanneer er iets mis is. Zo kan er snel worden ingegrepen bij bijvoorbeeld een val of een te hoge of te lage temperatuur in huis.

Dankbaar werk

Huishoudelijke hulpen ervaren hun werk als dankbaar. Door het ondersteunen in het huishouden dragen ze bij aan een stukje levensgeluk van de cliënt.

Een schoon en leefbaar huis

Het doel van de werkzaamheden van huishoudelijke hulpen is het realiseren van een schoon en leefbaar huis. Iedere cliënt ontvangt een aantal uren in de week huishoudelijke ondersteuning.

Een dienstverlenende instelling

Huishoudelijk werk gaat huishoudelijke hulpen goed af en ze hebben oog en aandacht voor het welzijn en welbevinden van de cliënten. Sociale vaardigheden zijn dan ook van groot belang.

Werktijden en flexibiliteit

De ondersteuning wordt gewoonlijk verleend van maandag tot en met vrijdag tussen 07:30 en 17:00 en zaterdagochtend tussen 07:30 en 12:00. Huishoudelijke hulpen geven zelf aan welke vaste dagdelen ze beschikbaar zijn en aan de hand daarvan worden cliënten ingeroosterd. Naast vaste cliënten waar ze wekelijks of twee wekelijks komen, is er altijd de mogelijkheid om extra uren te werken. Wij proberen zo goed mogelijk aan de beschikbaarheid van onze huishoudelijke hulpen tegemoet te komen.

Wijkgericht werken

De meeste cliënten wonen in de buurt, zodat huishoudelijke hulpen direct vanaf hun woonadres naar de cliënten gaan en niet langs kantoor hoeven. Dit kan zelfs op de fiets en daarom ontvangen ze een dagvergoeding.

Zelfstandig werken

Met afspraken met de cliënt en de richtlijnen die huishoudelijke hulpen vanuit ThuiszorgInHolland ontvangen, werken zij zelfstandig. Zorgcoördinatoren en kantoormedewerkers staan huishoudelijke hulpen bij met vragen.

TIH Academie

Huishoudelijke hulpen kunnen hun kennis en kunde zelfstandig optimaliseren via de TIH Academie, een online platform met nuttige informatie over werken in de thuiszorg.

Neem contact op met ThuiszorgInHolland

Wil je graag aan de slag als huishoudelijke hulp in de thuiszorg of ben je op zoek naar huishoudelijke ondersteuning? Neem dan gerust contact op met ThuiszorgInHolland via onze live chat

Als je op zoek bent naar een vacature als thuiszorgmedewerker of huishoudelijke hulp in Breda, dan is deze vacature bij Thuiszorg in Holland wellicht iets voor jou.
Wij zijn op zoek naar flexibele medewerkers die zich willen inzetten voor cliënten in de regio Breda.
Als thuiszorgmedewerker zal jij je bezig houden met diverse huishoudelijke taken, zoals het schoonmaken van huizen. Dit kan vanaf 2-3 uur, tot maximaal 24 uur p/w zijn.
De vacature is gerelateerd aan thuiszorg in Breda en biedt de kans om deel te nemen aan de groeiende thuiszorgmarkt in de regio.
Wij bieden een aantrekkelijk salaris en de mogelijkheid om door te groeien binnen ons bedrijf.
Dus, Als je op zoek bent naar een bijbaan of per direct op zoek bent naar een vacature als huishoudelijk medewerker, dan nodigen wij je uit om te solliciteren op deze vacature.
Wij zijn op zoek naar medewerkers die zich willen inzetten voor de thuiszorg in Breda.

Meer laden