Onvrede bij de geleverde zorg van ThuiszorgInHolland?
Bij ThuiszorgInHolland vinden we het belangrijk dat onze cliënten tevreden zijn over de geleverde zorg. Wij streven naar de beste zorg en zijn daarom altijd bereid om een luisterend oor te bieden als er klachten zijn. Hieronder leggen we uit wat de procedure is als een cliënt ontevreden is over de geleverde zorg.
Melding maken van ontevredenheid
Als een cliënt ontevreden is over de geleverde zorg, dan kan hij of zij dit het beste bespreken met de betreffende medewerker. Vaak kan een probleem direct worden opgelost als er goed wordt gecommuniceerd. Is dit niet het geval? Dan kan er contact worden opgenomen met de zorgcoördinator van ThuiszorgInHolland. Deze zal samen met de cliënt en medewerker zoeken naar een passende oplossing.
Externe klachtencommissie
Komt men er samen niet uit? Dan is er een klachtenregeling bij ThuiszorgInHolland. De cliënt kan via de website of de zorgcoördinator een klacht indienen. Deze klacht zal worden behandeld door een onafhankelijke externe organisatie, de klachtencommissie. Zij zullen binnen 6 weken een besluit nemen over de klacht. Indien de cliënt niet tevreden is over de afhandeling door de klachtencommissie, kan de cliënt terecht bij de Geschillencommissie Verpleging, Verzorging en Geboortezorg.
Onze werkwijze
Bij ThuiszorgInHolland doen we ons uiterste best om ervoor te zorgen dat onze cliënten tevreden zijn over de geleverde zorg. We werken hard om de beste kwaliteit te leveren en vinden het belangrijk dat onze medewerkers goed zijn opgeleid, beschikken over sociale vaardigheden en werken volgens de afspraken met de cliënt en de richtlijnen die zij vanuit ThuiszorgInHolland ontvangen. Onze medewerkers werken wijkgericht en kunnen via het medewerkersportaal het werkrooster inzien. Daarnaast biedt de TIH Academie alle informatie die nodig is om te werken in de thuiszorg.
Werken bij ThuiszorgInHolland
Dankbaar werk
ThuiszorgInHolland werkt met medewerkers die het fijn vinden om onze cliënten te ondersteunen. Ze vinden het prettig om huishoudelijk werk te doen en hebben ook oog voor het welzijn en welbevinden van de cliënt. Sociale vaardigheden zijn van groot belang om het werk goed te kunnen doen.
Flexibele werktijden
Bij ThuiszorgInHolland werken onze medewerkers op flexibele tijden. Ze geven zelf aan welke vaste dagdelen ze beschikbaar zijn en wij roosteren cliënten hierop in. Er is ook de mogelijkheid om extra uren te werken voor degenen die dat willen.
Medewerkersportaal en TIH Academie
Onze medewerkers kunnen gebruik maken van het medewerkersportaal om het werkrooster in te zien en andere dagelijkse activiteiten te regelen. Daarnaast hebben ze toegang tot onze online TIH Academie om hun kennis en kunde te optimaliseren.
Bij ThuiszorgInHolland werken is een dankbare taak waarbij je via ondersteuning in het huishouden bijdraagt aan het levensgeluk van de cliënt. Wil je ook werken bij ThuiszorgInHolland? Bekijk dan onze vacatures op onze website.
Heb je nog vragen of wil je meer informatie over onze werkwijze? Neem dan gerust contact met ons op via onze live chat of solliciteer direct via de contactpagina op onze website.
FAQs
1. Hoe kan ik een klacht indienen bij ThuiszorgInHolland?
Je kunt een klacht indienen via onze website of via contact met de zorgcoördinator. Deze zal samen met jou en de medewerker zoeken naar een passende oplossing. Ben je niet tevreden over de afhandeling door ThuiszorgInHolland? Dan kun je terecht bij de onafhankelijke externe organisatie, de klachtencommissie, of de Geschillencommissie Verpleging, Verzorging en Geboortezorg.
2. Zijn er vaste werktijden bij ThuiszorgInHolland?
Nee, bij ThuiszorgInHolland werken onze medewerkers op flexibele tijden. Ze geven zelf aan welke dagdelen ze beschikbaar zijn en wij roosteren cliënten hierop in.
3. Wat biedt de TIH Academie?
De TIH Academie biedt alle informatie die je nodig hebt om te werken in de thuiszorg en om jouw kennis en kunde te optimaliseren.
Bij ThuiszorgInHolland werken? Neem gerust contact met ons op om te bekijken wat we voor jouw kunnen betekenen!