Coördinator Afdeling Planning

Wie zijn wij?

Bij ThuiszorgInHolland draait het om mensen. De juiste zorg, op een passend moment, door de meest geschikte medewerk(st)er. Wij zijn een landelijke aanbieder van huishoudelijke hulp en onderscheiden ons door onze betrokkenheid bij zowel cliënten als bij thuiszorgmedewerkers en de korte lijnen binnen onze organisatie.

De functie

Voor ons hoofdkantoor in Haarlem zijn wij op zoek naar een Coördinator voor de afdeling Planning / Zorginzet.

Samen met jouw collega’s van de afdeling Zorginzet zorg je voor een correcte en tijdige planning van de roosters. Je gaat op zoek naar de beste match tussen cliënt en medewerker. Als coördinator van deze afdeling stuur je 7 medewerkers aan.

Een greep uit de werkzaamheden :

  • Je controleert en zorgt voor een optimale en sluitende planning waarbij  de beste match tussen cliënt en medewerker is gemaakt;
  • Je controleert op de inzet van de uren en zorgt ervoor dat alle medewerkers aan hun uren komen;
  • Je bent aanspreekpunt voor de afdeling en schakelt dagelijks met de andere coördinatoren;
  • Je zorgt voor een evenredige werkverdeling onder jouw collega’s;
  • Je springt bij daar waar hulp nodig is;
  • Je signaleert en anticipeert bij knelpunten;
  • Je handelt telefonisch vragen en kwaliteitsmeldingen af;

 

Wie zoeken wij?

  • Minimaal MBO 4 werk- en denkniveau;
  • Je bent iemand die het hoofd koel weet te houden in een hectische omgeving;
  • Je hebt relevante werkervaring op het gebied van planning, bij voorkeur binnen de zorg en als coördinator;
  • Je hebt kennis van Nedap ONS of een ander planningsprogramma. Kennis van AFAS is een pré;
  • Je weet je weg te vinden in Windows, Word en Excel.
  • Je bent klantvriendelijk, nauwkeurig en flexibel en kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken.
  • Je bent 32 uur per week beschikbaar.

Wat bieden wij:

  • Een leuke en afwisselende baan binnen een dynamische organisatie.
  • Salaris per 4 weken is € 2.367,36 – € 3.193,92 (o.b.v. 36 uur CAO-VVT FGW 45);
  • Pensioenopbouw via pensioenfonds Zorg en Welzijn, waarbij wij 50% bijdragen;
  • 8% Vakantiegeld per jaar;
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% per jaar;
  • Reiskostenvergoeding.


Ben je enthousiast geworden?

Stuur dan jouw cv en motivatiebrief naar solliciteren@thuiszorginholland.nl. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Sabrina Bierman, coördinator afdeling Zorgadministratie, via 088-9911300 ( optie 2 ).

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.