Medewerk(st)er personeelszaken (Haarlem, HR, 32 uur)

Wie zijn wij?

Bij ThuiszorgInHolland draait het om mensen. De juiste zorg, op een passend moment, door de meest geschikte medewerk(st)er. Wij zijn een landelijke aanbieder van huishoudelijke hulp en onderscheiden ons door onze betrokkenheid bij zowel cliënten als thuiszorgmedewerkers en de korte lijnen binnen onze organisatie.

De functie

Wij zijn op zoek naar versterking van het team P&O op het kantoor in Haarlem. Dit team bevat Personeelszaken, Werving en Instroom en Verzuim.

Tot de veelzijdige werkzaamheden behoren onder andere:

· Contractbeheer; verlenging, aanpassing en opzegging;

·  Telefonisch afhandelen van klachten

· Voeren van telefonische evaluatie gesprekken (doorstoom en uitstroom);

· Tijdig opvolgen van allerhande vragen op het gebied van personeelszaken;

· Ondersteuning voorbereidende taken voor de afdeling Salarisadministratie

· Ondersteuning in kortdurende ziekmeldingen

Wie zoeken wij?

Wij zijn op zoek naar een administratieve duizendpoot. Nauwkeurigheid, snel kunnen schakelen en het overzicht weten te behouden in drukke tijden zijn je op het lijf geschreven.
Het voeren van een goed geordende administratie is helemaal ‘jouw ding’. Je haalt hier voldoening uit en denkt proactief mee hoe we zaken kunnen verbeteren.

In een nuchtere hands-on cultuur zit je helemaal op je plek en kun je je goed staande houden. Je hebt aantoonbare relevante werkervaring binnen het gebied van HR. Vanzelfsprekend beheers je de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift. Ervaring in de zorgsector is een pré evenals ervaring met AFAS en Ons.

Je herkent je in de volgende eigenschappen; communicatief vaardig, flexibel, integer, oplossingsgericht, administratief goed onderlegd, nauwkeurig, snel kunnen schakelen, staat stevig in je schoenen, maatschappelijke betrokkenheid en hands-on mentaliteit.

Wat bieden wij?

– Een plezierige werkomgeving waar samenwerking centraal staat

– Salaris per 4 weken is €1.964,16 – €2.702,88 ( o.b.v. 36 uur CAO-VVT FWG 35);

– 8% vakantiegeld per jaar

– Een eindejaarsuitkering van 8,33% per jaar

-Reiskostenvergoeding

Wil je meer informatie over de functie? Neem dan op werkdagen telefonisch contact op met Sylvia van Hierden, coördinator Personeelszaken via 088-99 11 300 (optie personeelszaken).

Solliciteer via onderstaande button:

sollicitatieformulier

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.